پیام قاطع دهه هشتادی‌ها به مسیح علی‌نژاد +فیلم


پیام قاطع دهه هشتادی‌ها به مسیح علی‌نژاد +فیلم

رکنا: نوجوانان دهه هشتادی با انتشار ویدئویی خطاب به مسیح علینژاد اعلام کردند صدای ما، اسلحه ما است.

گروه سرود نجم الثاقب تهران بعد از سرود جنجالی آقازاده، این بار با نماهنگ «دم خروس» پیام خود را خطاب به مسیح علی‌نژاد ارسال کردند. شاعر این نماهنگ محمدجواد الهی‌پور و آهنگسازی آن را محسن آرما برعهده داشته است که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مسیح علینژاد خبرنگار ضد انقلاب، با حمایت رسانه‌های ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی، رادیو فردا، دویچه وله و صدای آمریکا پویشی سازمان یافته با عنوان «آزادی‌های یواشکی» به راه انداخت اما با آگاهی و درایت زنان ایرانی طعم شکست را هم چشید. او با تبلیغ پویش خود با نام «چهارشنبه‌های سفید» فراخوان کشف حجاب داد و با این جملات که «من بی حیا نیستم»، «سبک زندگی سیاه و سفید» و «مسئله ما، کرامت انسان است» تلاش کرد گروه‌هایی از زنان و دختران را در روز‌های چهارشنبه به خیابان بیاورد.

مسیح علی‌نژاد در کنار این پویش هنجارشکنانه دست به تهدید آمران به معروف زد و از مخاطبان خود خواست تا با شعار «دوربین ما، اسلحه ما» در مقابل آنان کوتاه نیایند و با ضبط ویدئو و ارسال آن در فضاهای مجازی قائله‌ای را در راستای تشویش اذهان عمومی به راه بیندازند.

در همین رابطه؛ تعدادی از نوجوانان دهه هشتادی گروه سرود نجم الثاقب با نماهنگ «دم خروس» پیامی را خطاب به مسیح علی‌نژاد ارسال کردند و مقتدران اعلام کردند این صدای ما است که اسلحه ما می‌سازد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج