انتقاد تند اسطوره سرخپوشان از گلر ملی پوش !


بعد از سخنان مدیربرنامه های مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، در مورد احتمال جدایی او از بایرن مونیخ، لوتار ماتئوس به شدت از او انتقاد کرد و رفتار این بازیکن را غیرحرفه و غیرقابل قبول دانست. نوشته انتقاد تند اسطوره سرخپوشان از گلر ملی پوش ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انتقاد تند اسطوره سرخپوشان از گلر ملی پوش !

لوتار ماتئوس و انتقاد تند از مانوئل نویر
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۸
انتقاد تند اسطوره سرخپوشان از گلر ملی پوش !

بعد از سخنان مدیربرنامه های مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، در مورد احتمال جدایی او از بایرن مونیخ، لوتار ماتئوس به شدت از او انتقاد کرد و رفتار این بازیکن را غیرحرفه و غیرقابل قبول دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در سال های اخیر مانوئل نویر جایگاه ثابتی در ترکیب بایرن داشته و گزینه اول دروازه این تیم بوده است، با این وجود گفته میشود که مانوئل نویر کاپیتان تیم ملی آلمان به جدایی از این تیم فکر می‌کند‌ و دلیل آن عدم جاه طلبی باشگاه در نقل و انتقالات است.

توماس کراث، مدیر برنامه های مانوئل نویر ، در مصاحبه ای با روزنامه Süddeutsche Zeitung اعلام کرد که به دلیل عدم خرید بازیکنان لازم در نقل و انتقالات و عقب افتادن بایرن مونیخ از دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی ممکن است موکلش برای کسب دومین قهرمانی لیگ قهرمانان خود به تیم دیگری بپیوندد.

وی اضافه کرد:

” نمانوئل نویر میخواهد که قهرمان یورو ۲۰۲۰ و همینطور لیگ قهرمانان اروپا شود. احساس من این است که فاصله بوجود آمده با چهار تیم اول انگلستان بسیار زیاد است و ترکیب بایرن مونیخ برای برآورده کردن اهداف مانوئل به اندازه کافی قدرتمند نیست.”

اما این سخنان به مذاق لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه، خوش نیامد و به نظر او نویر باید این سخنان را به صورت خصوصی با باشگاه مطرح می‌کرد.

ماتئوس در مصاحبه ای با روزنانه آلمانی بیلد اظهار داشت:

رفتار او کاملا غیر حرفه ای بوده است. اگر او هر مشکلی با نقل و انتقالات باشگاه داشت باید به عنوان کاپیتان تیم، آن را با باشگاه در میان می‌گذاشت. در های مدیریت باشگاه همیشه به روی بازیکنان باز است. من مدیر برنامه های نویر را می‌شناسم. او کسی نیست که با اراده خود در عموم ظاهر شود و چنین حرف هایی را بزند، پس مانوئل چنین اجازه ای به او داده است. نماینده های من بدون اجازه من قادر به انجام چنین کاری نمی‌بودند.”

باید دید واکنش باشگاه به اتفاقات اخیر چه خواهد بود. بایرن مونیخ آماده سازی پیش فصل خود را با مسابقه ای برابر آرسنال در روز چهارشنبه ۱۷ جولای آغاز خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس