آمادگی پارسال را برای جام ویلیام جونز نداریم


آمادگی پارسال را برای جام ویلیام جونز نداریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال آبی (امید) اعتقاد دارد این تیم امسال برای جام ویلیام جونز به اندازه پارسال آمادگی ندارد

آمادگی پارسال را برای جام ویلیام جونز نداریمفرزاد کوهیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره شرایط تیم ملی بسکتبال آبی گفت: تمرینات تا سه شنبه در تهران ادامه دارد و چهارشنبه برای شرکت در جام ویلیام جونز، عازم چین تایپه می‌شویم؛ دو بازی دوستانه با تیم اکسون و تیم ملی بزرگسالان هم این هفته انجام داده ایم.

وی افزود: تیم به اندازه پارسال آماده نیست؛ یکی دو بازیکنی که باید باشند، در ترکیب نیستند و بازیکنان مصدومیت‌هایی داشتند. امیدوارم با جلسات تمرینی تا زمان اعزام و همچنین انجام یک یا دو بازی در ویلیام جونز به آمادگی بهتری دست پیدا کنیم.

کوهیان درباره حذف برخی بازیکنان مثل سجاد پذیرفته و نوید خواجه زاده گفت: پذیرفته آسیب دیده بود و در اردو‌های قبلی از حضور در تیم عذرخواهی کرد. خواجه زاده هم در پستی بازی می‌کرد که بازیکنان دیگر از او بهتر کار می‌کردند. همچنین احسان صمدی و امیرحسین خندان هم از بازیکنانی بودند که آسیب دیدگی داشتند و وضعیت آن‌ها را از پزشکان پی گیر بودم.

سرمربی تیم ملی آبی درباره انتقال سینا واحدی و بهشاد عرب زاده از تیم قرمز (بزرگسالان) به این تیم افزود:​ هر دو این بازیکنان در اردوی ما بودند که به تیم قرمز منتقل شدند و حالا دوباره برگشته اند. واحدی وضعیت بهتری دارد و با تیم هماهنگتر است؛ اما عرب زاده هنوز خیلی با تیم هماهنگ نیست.

وی درباره وضعیت حریفان ویلیام جونز گفت: تیم چین تایپه بازیکن خارجی گرفته است و اندونزی هم گویا با بازیکن خارجی پارسال فیلیپین به این مسابقات می‌آید. نماینده فیلیپین با شش بازیکن خارجی و شش فیلیپینی در جام ویلیام جونز شرکت می‌کند. ژاپن ترکیبی از بازیکنان الف و ب دارد؛ اما کره جنوبی با تیم ملی اصلی خود می‌آید. همچنین تیم کانادا با عنوان یک تیم دانشگاهی از بازیکنانی استفاده می‌کند که آژانس‌ها حامی مالی آن‌ها شده اند تا این بازیکنان را به تیم‌های دیگر بفروشند و در مجموع تیم قدرتمندی به نظر می‌رسد.

جام ویلیام جونز از ۲۱ تیر در چین تایپه آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس