ماشین آلات مورد نیاز برای امدادرسانی احتمالی به مناطق زلزله زده خوزستان اعزام شد


ماشین آلات مورد نیاز برای امدادرسانی احتمالی به مناطق زلزله زده خوزستان اعزام شد

اهواز- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اشاره به آماده باش تمامی گروه های عملیاتی این اداره کل گفت: ماشین آلات مورد نیاز برای امدادرسانی احتمالی به مناطق زلزله زده خوزستان از جمله مسجد سلیمان اعزام شد.

رضا رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه به تمام شهرستان های مجاور مناطقی که امروز دچار زلزله شده اند اعلام آماده باش شده بیان کرد: هم اکنون هیچ مسیری در خوزستان مسدود نیست.

وی گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پی زلزله امروز مسجد سلیمان، ماشین آلات مورد نیاز برای امداد رسانی احتمالی به مسجدسلیمان، ایذه، باغملک، اندیکا، لالی و هفتکل اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین از پیمانکاران بخش خصوصی که از ماشین آلان راهسازی و ساختمانی برخوردار هستند خواسته شده تا امکانات خود را در اختیار این ستاد قرار دهند.

بر اساس این گزارش، زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۷ ریشتر پیش از ظهر امروز در مسجدسلیمان به وقوع پیوست که کانون آن در منطقه گلگیر در ۴۵ کیلومتری شهر مسجد سلیمان بود.

تاکنون پنج پس لرزه پس از زلزله اصلی در منطقه رخ داده است.

این زمین لرزه در بیشتر نقاط خوزستان احساس شد.

منابع رسمی تاکنون مرگ یک نفر ناشی از این زلزله (بر اثر سکته قلبی) و مصدوم شدن ۲۰ نفر دیگر را تایید کرده اند که به صورت سرپایی مداوا شدند.

۹۹۳۱ / ‏‬ ۶۰۳۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !