هافبک بلندقامت سایپا استقلالی شد/ رضا اسدی جانشین روزبه چشمی در لیگ نوزده


هافبک بلندقامت سایپا استقلالی شد/ رضا اسدی جانشین روزبه چشمی در لیگ نوزده

هافبک بلند قامت تیم فوتبال سایپا بعد از دو هفته کش و قوس در نهایت با استقلال به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی نام جدیدی است که برای استقلال و خط هافبک این تیم مطرح شده است. بازیکنی بلند قامت که نقطه اوج او دیدار با پرسپولیس و ثبت دبل برابر علیرضا بیرانوند بوده است. اسدی که از کشف های علی دایی در سه فصل گذشته بود، با او روزهای خوبی را در سایپا و نفت تجربه کرده است. او که قصد داشت فصل گذشته لژیونر شود، بعد از نیمکت نشینی توسط دایی به سایپا بازگشت و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت و روز یکشنبه با استقلالی ها به توافق رسید.


در مورد این بازیکن شنیده می شود که فولاد نیز از مشتریان او است اما این قرارداد به نتیجه نرسیده است. با توجه به جدایی چشمی، اسدی جانشین این مدافع هافبک ملی پوش شده است تا یکی از مهم ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران باشد.

هافبک بلندقامت سایپا استقلالی شد/ رضا اسدی جانشین روزبه چشمی در لیگ نوزده


اسدی 23 ساله متولد گرگان به اردوی تیم ملی دعوت شده و مشخص نیست که به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد یا به ترکیه می رود تا در کنار استراماچونی حضور داشته باشد. او که هنوز به ایفمارک نرفته است، بعد از توافق در انتظار معارفه از سوی مدیران استقلال است که با خرید او، رضاوند و دیاباته پرونده نقل و انتقالاتی امسال را می بندند.


استقلال به جز اسدی، مسعود ریگی را در پست هافبک دفاعی جذب کرده و هم تیمی سابق او نیز از سایپا به این تیم آمده است؛ رضاوند دیگر هافبکی است که به عنوان انتقال دهنده توپ در میانه میدان برای استقلال کار می کند. از میان بازیکنان مورد نظر استقلال تنها پاتوسی و کریمی وضعیت نامشخصی دارند که مدیران استقلال در تلاش هستند با این دو هر چه سریعتر به نتیجه برسند.


همچنین ممکن است یک دروازه بان نیز به استقلال اضافه شود؛ اگر چه به نظر می رسد گلر جوان استقلال نوراللهی مورد نظر استقلال قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر