استیکر متحرک تلگرام؛ با جدیدترین ویژگی استیکرهای تلگرام آشنا شوید


مطلب استیکر متحرک تلگرام؛ با جدیدترین ویژگی استیکرهای تلگرام آشنا شوید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ تلگرام حدودا 4 سال پیش در ژانویه 2015، از ویژگی استیکر رونمایی کرد. حال این کمپانی روسی در آخرین آپدیت نرم افزار خود، از ویژگی استیکر متحرک تلگرام خبر...

تلگرام حدودا ۴ سال پیش در ژانویه ۲۰۱۵، از ویژگی استیکر رونمایی کرد. حال این کمپانی روسی در آخرین آپدیت نرم افزار خود، از ویژگی استیکر متحرک تلگرام خبر می‌دهد.

بنابر گفته‌های تلگرام، استیکرهای متحرک کیفیت بالاتر و همچنین حجم کمتری از استیکرهای ساده دارد.

استیکر متحرک تلگرام

استیکرهای متحرک یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب پیام رسان تلگرام است. در این مقاله به برخی از مشخصات این ویژگی جدید در آخرین آپدیت تلگرام می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

انیمیشن‌های روان با حجم کم

تلگرام ادعا می‌کند که مهندسان این پیام‌رسان با استفاده از “وکتور گرافیک، متدهای پکیجینگ و همچنین جادوی ممنوعه!” استیکرهای متحرک را با فرمت TGS. خلق کرده‌اند که باعث می‌شود هر کدام از آن‌ها با داشتن حجمی در حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلوبایت، ۶ برابر از یک تصویر معمولی نیز حجم کمتری داشته باشند.

به لطف بهینه‌سازی‌های فراوانی که روی این استیکرهای انیمیشنی انجام شده، استفاده از آن‌ها باتری کمتری نسبت به استفاده از گیف‌ها مصرف می‌کند. همچنین فریم ریت این استیکرهای جذاب ۶۰ فریم در ثانیه بوده و به‌همین دلیل از اجرای نرم و روانی بهره‌مند شده‌اند؛ بنابراین به گفته تلگرام:

اگر یک تصویر هزاران لغت را در بر می‌گیرد، استیکرهای متحرک تلگرام ۱۸۰ هزار لغت را در بر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین نسخه غیررسمی تلگرام کدام است؟

پلتفرم باز

طبیعتا با توجه به عقبه‌ی تلگرام، استیکرهای متحرک این کمپانی نیز یک پلتفرم رایگان و متن باز است و بنابراین هر کسی می‌تواند مجموعه استیکرهای متحرک خود را ساخته و آن‌ها را به اشتراک بگذارد. باتوجه به این موضوع، به نظر می‌رسد استیکرهای متحرک تلگرام نیز می‌توانند همانند استیکرهای ثابت، تبدیل به یک استاندارد جدید در دنیای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان شود.

مجموعه استیکرهای متحرک تلگرام

شرکت تلگرام همانند زمان رونمایی از استیکرهای ساده، چندین مجموعه استیکرهای متحرک جذاب آماده کرده‌اند که در ادامه لینک برخی از این مجموعه استیکرهای متحرک را قرار داده‌ایم. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش “Trending” در پنل استیکرهای تلگرام، مجموعه‌های مختلف استیکرها را مشاهده کنید.

البته همانند قبل نیز سریع‌ترین راه دستیابی به استیکرهای متحرک تلگرام، استفاده از ایموجی‌های مرتبط با استیکر متحرک مدنظر شماست؛ در این حالت خود اپلیکیشن تلگرام، استیکر مورد نظر شما را پیشنهاد می‌دهد.

در انتها لیست مجموعه‌های استیکرهای متحرک تلگرام را مشاهده خواهید کرد:

Bunnyta Office Turkey Resistance Dog Melie The Cavy The Foods

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی مقایسه پیام رسان های ایرانی ؛ کدام پیام رسان ایرانی برای جایگزینی تلگرام بهتر است؟ اپلیکیشن های جایگزین تلگرام ؛ انتخاب بهترین پیام رسان داخلی و خارجی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / بمباران 2 مرکز نظامی اسرائیلی توسط حزب‌الله لبنان