5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق می شوند اما اشتباه می کردیم! (قسمت2)


5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق می شوند اما اشتباه می کردیم! (قسمت2)

در اینجا نگاهی داریم به سلبریتی هایی که زمانی به شهرت رسیدند ولی به سرعت رو به فراموشی رفتند. ما می…

در اینجا نگاهی داریم به سلبریتی هایی که زمانی به شهرت رسیدند ولی به سرعت رو به فراموشی رفتند. ما می خواهیم دلایل سقوط این ستاره ها را بررسی کنیم

این سلبریتی های هالیوود چرا سقوط کردند؟

افراد بی شماری هستند که آرزوی شهرت در سر دارند. اما کسانی هم که سریع به شهرت می رسند متوجه می شوند که مشهورماندن به اندازه مشهور شدن سخت است!
پس حتی اگر واقعا در کارتان پیشرفت کرده و آدم موفقی باشید، دلیل نمی شود در آینده هم در حرفه تان فرد موفقی باشید. و متاسفانه با نگاه به زندگی ستاره ها می فهمیم این جمله واقعا درست است.
در اینجا نگاهی داریم به سلبریتی هایی که زمانی به شهرت رسیدند ولی به سرعت رو به فراموشی رفتند. ما می خواهیم دلایل سقوط این ستاره ها را بررسی کنیم.

بیشتر بدانید : 5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق می شوند اما اشتباه می کردیم!


1. کریزی تاون (Crazy Town)
گروه Crazy Town در سال 1995 شکل گرفت و تا زمان انتشار آهنگ «پروانه» (Butterfly) در سال 1999 زیاد امیدبخش ظاهر نشدند.
این آهنگ در بالای جدول موسیقی آن سال قرار گرفت و 1.5 میلیون کپی از البوم فروخته شد. با این حال تمام کارهای بعدی این گروه به این موفقیت دست پیدا نکرد. اعضای گروه گفتند که این به خاطر فشارهای کاری بوده است.

در آغاز سال 2000 آنها مدت طولانی به خودشان استراحت داده و سال 2015 آلبوم جدیدشان را منتشر کردند. باوجود اینکه Crazy Town به عنوان یک گروه هنوز سرپاست، اما دیگر هیچ آهنگ برجسته ای بیرون ندادند.

5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق می شوند اما اشتباه می کردیم! (قسمت2)
کریزی تاون (Crazy Town)

2. هایدن کریستنسن
هایدن کریستنسن از زمان کودکی بازیگری را شروع کرد، اما تنها نقشی که باعث شهرت او شد آناکین اسکای واکر در جنگ ستارگان بود. کریستنسن در دو قسمت از جنگ ستارگان در این نقش ظاهر شد. در مورد بازیگری هایدن نظرات متفاوتی هست، همانطور که او هم نامزد گلدن گلاب و هم نامزد جایزه ساتورن شد، تمشک طلایی بدترین بازیگری را نیز دریافت کرد. امروز این بازیگر به ندرت در فیلمی بازی می کند، و وقتی هم نقشی می گیرد بیشتر در نقش های مکمل ظاهر می شود.

5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق می شوند اما اشتباه می کردیم! (قسمت2)
هایدن کریستنسن

3. بوم فانک ام سی (Bomfunk MC’s)
بوم فانک توسط دو دی جی در سال 1998 و در 2000 شکل گرفت. آنها Freestyler را منتشر کردند. این تنها آهنگی از این گروه هست که هرکسی که در 2000 زندگی می کرده حتما باید شنیده باشد. این موزیسین برای این ترانه چندین جایزه برد، اما در آلبوم های بعدی شان موفقیت خیلی کمتری داشتند. اعضای گروه چندین بار عوض شد و خواننده ها چندین بار کار را رها کرده و آهنگ های تک نفره بیرون دادند.
اما آنها در سال 2019 یک ویدئو Freestyler جدید منتشر کردند تا بیستمین سالگرد این ترانه را جشن بگیرند و گفتند روی یک ترانه جدید کار می کنند.

5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق می شوند اما اشتباه می کردیم! (قسمت2)
بوم فانک ام سی

4. شلی دووال
شلی دوال در گذشته بازیگری بسیار امیدبخش بود: او برای بازی در نقش اصلی فیلم «سه زن» از جشنواره کن جایزه گرفت. بعد از آن در فیلم های شاینینگ (درخشان) و انی هال و فیلم های دیگر موفق بود. با این حال دووال در دهه 90 شروع به بازی در نقش های مکمل کرد و در سال 2002 بازیگری را کنار گذاشت. او در سال 2016 در برنامه Dr. Phil ظاهر شد و عنوان کرد که از بیماری روحی روانی رنج می برد.

5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق می شوند اما اشتباه می کردیم! (قسمت2)
شلی دووال بازیگر فیلم سه زن

5. روپرت گرینت
روپرت گرینت که یکی از نقش های اصلی را در فیلم های هری پاتر داشت، در سن نوجوانی جزو بازیگرانی با بالاترین دستمزد به شمار می امد. اوو نه تنها در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ظاهر می شد، بلکه تصورش بر روی جلد دفترها، کوله پشتی ها و دیگر محصولات نیز چاپ می شد.
آخرین قسمت هری پاتر سال 2011 پخش شد و تا آن لحظه روپرت گرینت بازیگر مشهوری بود. با این حال او نقش هایی را در یک سری فیلم های واقعا بد پذیرفت که ناامید کننده بودند. این بازیگر در فیلم های دیگری نیز ظاهر شد اما هیچ کدام در حد واندازه هری پاتر نبودند.

5 ستاره ای که فکر می کردیم موفق می شوند اما اشتباه می کردیم! (قسمت2)
روپرت گرینت بازیگر هری پاتر

بیشتر بدانید : ستاره های هالیوود که از کودکی بازیگر شدند و درخشیدند!

بیشتر بدانید : کودکی سخت و باور نکردنی ستاره های هالیوود!

بیشتر بدانید : هالیوودی های باهوشی که در اوج شهرت درس می خواندند!

بیشتر بدانید : ستاره هایی که والدینشان در کودکی آنها را رها کردند!!

بیشتر بدانید : 10 ستاره هالیوود که سال 2011 سقوط کردند!! (+عکس)



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی