افزایش حوادثی که جان می‌گیرند


افزایش حوادثی که جان می‌گیرند

‌رئیس جمعیت هلال احمر فردوس از افرایش 88 درصدی حوادث سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در فردوس خبر داد و گفت: تعداد آسیب‌دیدگان حوادث نسبت به سال گذشته 123 درصد افزایش داشته است.

‌به گزارش ایسنا‌، سید حسین لاژوردی، امروز ۱۸ تیر، در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری، بیان کرد: نیروهای هلال احمر این شهرستان از ابتدای سال تاکنون به ۳۶ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این حوادث ۲۶۸ نفر آسیب دیده بر جای گذاشته است، اظهار کرد: همچنین در این حوادث به ۲۳۰ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس بیان کرد: در مجموع طی سال جاری ۱۲۶ نیروی عملیاتی در قالب ۴۹ تیم به حوادث منجر شده امدادرسانی داشته‌اند.

وی ادامه داد: در راستای این امدادرسانی‌ها ۵۰ دستگاه ناوگان امدادی شامل؛ ۲۷ دستگاه آمبولانس، ۱۶ دستگاه خودروی نجات تیپ ۱ و ۲ و هفت دستگاه خودروی کمک‌دار سبک به‌کارگیری شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس از افرایش ۸۸ درصدی حوادث سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در فردوس خبر داد و گفت: تعداد آسیب‌دیدگان حوادث نسبت به سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش داشته است.

لاژوردی ادامه داد: همچنین تعداد حوادث جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش و تعداد آسیب دیدگان این حوادث نیز ۸۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در طرح امداد و نجات تابستانه نیروهای امدادی از ابتدای تیرماه سال جاری در دو پایگاه ثابت و سیار هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش بسر می‌برند، گفت: برای ارائه خدمات امدادی دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات، در این پایگاه‌ها مستقر است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار