قهرمانان تکواندو بانوان همدان معرفی شدند


قهرمانان تکواندو بانوان همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- برترین های مسابقات تکواندو قهرمانی بانوان در رده های سنی مختلف امروز /سه شنبه/ با برگزاری یک دوره رقابت معرفی شدند.

در این پیکارها ۳۹ تکواندوکار منتخب استان همدان در رده های سنی خردسالان و نونهالان به صورت درون اردویی با هم رقابت کردند.

در اوزان مختلف رقابت های رده سنی خردسالان فاطمه زارعی از باشگاه برنا همدان، مهدیه ملکی از تیم بهار، نیوشامیرزایی از تیم کانون مهدیه همدان، زهرا نظری از تیم برنا همدان، کیمیا محمودی از تیم کانون مهدیه همدان، فاطمیا علی بخشی از تیم فردوسی همدان، توتیا اسکندری از تیم کانون مهدیه همدان، زهرا قبادی از تیم الوند همدان و مهسا نوروزی از تیم رزن عنوان های برتر را کسب کردند.

همچنین در رده سنی نونهالان اسماً اکنلوئی از تیم کانون مهدیه همدان، مهلاحیدری از تیم برنا همدان، نگین مبین فر از تیم کارگران همدان، فاطمه قربانی از تیم برنا همدان، نرجس معروفی از تیم فردوسی همدان، فاطمیا یوسفی از تیم برنا همدان، تینا اسکندری از تیم برنا همدان و نادیا حسن نژاد از خانه تکواندو همدان قهرمان شدند.

آرزو سرخ آبادی از تیم کارگران همدان، هانیه معصومی از تیم الوند همدان، فاطمه زهرا قراخانی از تیم بهار، آیدابهرامی از تیم بهار، گلشید مکاریان از تیم خانه تکواندو، هستی اکرمی از تیم خانه تکواندو، یگانه صادقی از تیم الوند و حدیث یارمحمدی از تیم کارگران دیگر نفرات برتر در رده سنی نونهالان معرفی شدند.

هم اکنون حدود یک هزار بانوی همدانی در رده های سنی مختلف رشته تکواندو فعالیت دارند.

۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج