معرفی فورد ترولر T4 تریل در برزیل


معرفی فورد ترولر T4 تریل در برزیل

درحالی‌که مشتریان آمریکایی بی‌صبرانه منتظر آفرودر جدید برانکو هستند، فورد مدت‌های زیادی است که خودرویی مشابه با آن را در برزیل عرضه می‌کند. این خودرو ترولر T4 نام داشته و حالا مدلی جدید از آن با پسوند تریل معرفی شده است. ترولر برندی جداگانه در برزیل بوده اما زیرساخت شاسی‌بلند T4 ساخته و پرداخته‌ی فورد... The post معرفی فورد ترولر T4 تریل در...

درحالی‌که مشتریان آمریکایی بی‌صبرانه منتظر آفرودر جدید برانکو هستند، فورد مدت‌های زیادی است که خودرویی مشابه با آن را در برزیل عرضه می‌کند.

معرفی فورد ترولر T4 تریل در برزیل
این خودرو ترولر T4 نام داشته و حالا مدلی جدید از آن با پسوند تریل معرفی شده است. ترولر برندی جداگانه در برزیل بوده اما زیرساخت شاسی‌بلند T4 ساخته و پرداخته‌ی فورد بوده است. البته از سال 2014 شاهد استفاده از نسخه‌ی کوتاه شده‌ی پلتفرم T6 فورد در این خودرو بوده‌ایم. این معماری در پیکاپ رنجر بکار رفته است.

معرفی فورد ترولر T4 تریل در برزیل

معرفی فورد ترولر T4 تریل در برزیل
اما برگردیم به مدل جدید تریل که به دنبال افزایش جذابیت خشونت یک شاسی‌بلند است و این کار را با ارائه‌ی برخی لوازم که توانایی ترولر T4 در زمین‌های آفرودر را افزایش می‌دهد انجام خواهد داد.

معرفی فورد ترولر T4 تریل در برزیل
در آغاز باید گفت این خودرو از سپرهای آفرود با زاویه‌ی حمله و فرار بهبود یافته سود برده و یک اسنورکل هم نصب شده که اجازه می‌دهد این خودرو به آب‌های عمیق‌تر وارد شود. سپر جلو همچنین پذیرای قلاب‌های بکسل بوده و یک وینچ را نیز می‌توان روی آن نصب کرد.


پوشش قوس‌های چرخ، رکاب‌های جانبی، پانل‌های گلگیر جلو، اسپویلر سقف و درب پشتی نیز همان رنگ خاکستری مات سپرها را دارند. مشتریان می‌توانند از 9 رنگ بدنه‌ی سفید، قرمز، زرد، مشکی، نقره‌ای، آبی، خاکستری و قرمز یکی را انتخاب کنند.

معرفی فورد ترولر T4 تریل در برزیل


ترولر T4 تریل اولین محصولی است که در مرکز ارتقای تازه تأسیس در کارخانه‌ی فورد برزیل تولید می‌شود. قیمت این خودرو حدود 38 هزار دلار بوده و از همان معماری مدل‌های عادی استفاده می‌کند. نیروبخش این شاسی‌بلند پیشرانه‌ی 5 سیلندر 3.2 لیتری توربودیزلی است که قدرت 200 اسب بخاری آن از طریق گیربکس 6 سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک با دنده‌سنگین الکترونیکی به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.
این آفرودر خشن از بدنه‌ی کامپوزیتی‌ای استفاده می‌کند که در زمین‌های گلی کثیف نشده و البته روی یک شاسی نردبانی قرار گرفته است. این امر دوام خودرو در مسیرهای خشن را تضمین می‌کند. البته برخلاف فورد رنجر، T4 از اکسل جلوی دانا استفاده می‌کند و بنابراین زاویه‌ی حمله و فرار قابل‌توجه 51 درجه‌ای را ارائه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر