داستان بازی Cyberpunk 2077 گیمرها را به گریه خواهد انداخت


داستان بازی Cyberpunk 2077 گیمرها را به گریه خواهد انداخت
از نظر طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077، داستان و ماجراهای این بازی به‌قدری احساسی است که گیمرها را به‌گریه خواهد انداخت!

استودیو سی‌دی پراجکت رد با روایت‌های احساسی و تاثیرگذار به‌هیچ‌وجه غریبه نیست و در آخرین ساخته‌ی عظیم، حماسی و تحسین‌شده‌ی آن‌ها یعنی The Witcher 3: Wild Hunt هم دیدیم که چطور کاراکتر Geralt of Rivia را به‌شخصیتی چند بعدی تبدیل و با او، روایتی پیچیده و پر احساس را برای گیمرها بازگو کردند. این روزها که بازی Cyberpunk 2077 با فضای شدیدا سنگین و بزرگ‌سالانه، محتوای خشن، عمیق، سورئال و صدالبته نقش‌آفرینی کیانو ریوز تعریف می‌شود، شاید وجود عنصری مثل احساس در آن کمتر مورد بحث قرار گرفته باشد. به‌تازگی و در جریان آخریناخبار بازی، پاوِل ساسکو (Paweł Sasko)، رهبر تیم طراحی ماموریت‌های بازی، به‌این موضوع اشاره کرده و امیدوار است که ماجراهای «سایبرپانک ۲۰۷۷» شما را احساسی کرده و به‌اشک ریختن وادار کند!

داستان بازی Cyberpunk 2077 گیمرها را به گریه خواهد انداخت

طی یک مصاحبه با بلاگ گیم‌ری‌اکتور، ساسکو درباره‌ی ماموریت‌های داستانی بازی صحبت کرد و درخلال آن، گریزی هم به‌لحظات احساسی و تاثیرگذار اثر زد. از نظر او، بازیکنان از شدت میزان احساسات و لحظات تاثیرگذاری که در بازی وجود دارد، غافل‌گیر خواهند شد. وی در ادامه خاطر نشان کرد که برخی از این لحظات، از نظر احساسی «تکان‌دهنده» خواهند بود و شما را به‌گریه کردن وادار خواهند کرد! از نظر گرداننده‌ی تیم طراحی مراحل بازی، احساسات نقشی اساسی را در روایت داستان بازی ایفا می‌کنند و فارغ از خندیدن‌ها، متعجب شدن‌ها و خشمگین شدن‌ها، اشک‌هایی که خواهید ریخت، اصلی‌ترین و قوی‌ترین خروجی روایت احساسی بازی خواهند بود! در صحبت‌های ساسکو چنین می‌خوانیم:

باور کنید کارهایی داریم انجام می‌دهیم که اشک‌تان را درخواهد آورد! بارو کنید که مشغول ساخت اثری هستیم که بازیکن را سرجایش میخ‌کوب و تا آخرین لحظه با بازی همراه خواهد کرد.

در طول بازی و لحظات آن، حس‌هایی همچون لذت، غم، شادی و صدالبته خشم را تجربه خواهید کرد. ما تمامی این احساسات را به‌شما منتقل خواهیم کرد و به‌عنوان یکی از هدف‌های اصلی خودم، می‌خواهم یک تکان اساسی به‌احساسات گیمرها بدهم! بله می‌خواهم این کار را انجام بدهم و گیمرها حسابی جاخواهند خورد! ما به‌سراغ‌تان می‌آییم!

همانطور که پیش‌تر هم ذکر شد، سازندگان بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» توانایی بالایی در روایت داستان‌های احساسی دارند و این موضوع را در آثار قبلی خود، ثابت کرده‌اند و حالا که از میزان احساسات جاری در بازی Cyberpunk 2077 این‌چنین با هیجان و اشتیاق صحبت می‌کنند، بیشتر از قبل خودمان را برای مواجه شدن با یک داستان قوی و درگیرکننده در این بازی باید آماده کنیم.

بازی Cyberpunk 2077، جدیدترین ساخته‌ی استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن ۴ می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !