به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با توجه به ارزش بالای گوشی‌های هوشمند در شرایط فعلی بازار و لزوم بهره‌گیری طولانی مدت به دلیل افزایش ارزش آنها نسبت به گذشته، خدمات پس از فروش اهمیت دو چندانی برای کاربران پیدا کرده است. این اهمیت باعث شده که بعضی از شرکت‌ها برای ارائه خدماتی که وظیفه ذاتی هر برندی است، هزینه اضافه از مشتریان دریافت کنند. به علاوه وجود مراجع متعدد و متفرقه ارائه خدمات برای یک برند، باعث سردرگمی بیشتر کاربران در شرایط فعلی می‌شود.

هوآوی با آگاهی به نیازهای مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش تلاش می‌کند خدمات گوشی‌های خود در بازار ایران را در سطح استانداردهای جهانی به کاربران ارائه کند و از آنجایی که این خدمات به عنوان بخشی جدا نشدنی از گوشی‌های هوآوی است، هیچ هزینه اضافی برای این کار از کاربران دریافت نمی‌شود.

در حال حاضرمدت زمان گارانتی گوشی‌های هوآوی یکهفتهبرای تعویضمحصول و 18 ماهخدماتپسازفروشاست. علاوه بر گوشی، تجهیزات ارائه شده همراه گوشی‌های هوآوی مانند شارژر،هندزفری و . . . از گارانتی بهره مند هستند. این درحالی است که در برخی برندهای دیگر مشاهده می شود نه تنها برای خدمات پس از فروش تحت عنوان بیمه یا عنوان‌های دیگر مبلغ اضافه‌ای از مشتریان طلب می‌شود، بلکه مواردی چون سنسور اثر انگشت وFaceID نیز شامل گارانتی آنها محسوب نمی‌شود. از سوی دیگر زمانی که در به اصطلاح بیمه نامه‌ها با دریافت مبالغ هنگفت از مشتریان برای گارانتی در نظر گرفته می‌شود یک سال است که این زمان شش ماه کمتر از گارانتی رسمی هوآویاست.

یکی از مهم‌ترین مزایای گارانتی اصلی هوآوی نصب قطعات اصلی و با کیفیت کمپانی در مدت زمان گارانتی و مراحل آسان ثبت و امکان مراجعه به تمامی مراکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور است. بدیهی است گوشی‌هایی که با گارانتی‌های متفرقه یا بیمه‌های جایگزین به بازار عرضه می‌شوند، علاوه بر سردرگمی مشتریان هنگام خرید، ریسک بالایی در تعمیر گوشی‌ها به دلیل عدم دسترسی مراکز به قطعات اصلی مورد نیاز گوشی ها برای کاربران خواهند داشت.

گارانتی اصلی هوآوی شرایط ویژه‌ای (VIP) رابرای گوشی‌های پرچمداران خود مانند Mate 10وMate 10 Pro به صورت رایگان در نظر گرفته، خدماتی مانند 6ماه بیمه صفحه نمایش، تحویلدرمحلدرتهران، ارائه دستگاه جایگزین در زمان تعمیرات و...

هم اکنون 34 مرکز ارائه خدمات یک‌ پارچه هوآوی در 29 شهر اصلی کشور شامل مراکز استان ها و سایر شهرها جهت ارائه مستقیم خدمات به کاربرانی که گوشی‌های خود را از توزیع کنندگان رسمی گوشی‌های هوآوی تهیه کرده‌اند، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این جهت سهولت ارسال و دریافت گوشی ها در هنگام بروز مشکل، 140 مرکز ارسال و دریافت برای محصولاتی که نیاز به خدمت رسانی دارند مشغول ارائه سرویس‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سرتاسر کشور به مراجعان هستند. برای برخی مدل‌های ویژه نیز تحویل گوشی در محل در نظر گرفته شده است که می توانید با شماره 42000 021 تماس و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

لازم به ذکر است که جدیدترین گوشی هوآوی در بازار ایران یعنی Huawei P30 liteهم از کلیه مزایای ذکر شده در بحث خدمات پس از فروش بهره می‌برد. همچنین ذکر مجدد این نکته لازم است که تنها گوشی های ارائه توسط توزیع کنندگان رسمی گوشی های هوآوی در کشور از خدمات رسمی بهره‌مند می‌شوند.