راه اندازی سامانه هوشمند سرویس مدارس در کشور


راه اندازی سامانه هوشمند سرویس مدارس در کشور

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی کشور با اشاره به ساماندهی وضعیت سرویس مدارس از راه اندازی سامانه هوشمند در این حوزه خبر داد.

راه اندازی سامانه هوشمند سرویس مدارس در کشورسیدهادی دلبری معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش‌رو اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای با اتحادیه پیمانکاران مجاز سرویس مدارس زیر نظر سازمان تاکسیرانی کشور منعقد شده است و بر این اساس ساماندهی وضعیت سرویس مدارس را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده نظارت بر امور مربوط به سرویس مدارس در طول سال تحصیلی به سازمان دانش‌آموزی محول شده است.

دلبری با اشاره به راه‌اندازی سامانه هوشمند سرویس مدارس گفت: براساس عملکرد این سامانه، خودروی سرویس مدرسه خانواده را در جریان مسیر حرکت و رسیدن به مبدا قرار می‌دهد که موجب تسهیل فرآیند حمل و نقل دانش آموزان می‌شود.

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: درباره آموزش رانندگان و وجاهت فعالیت آنها هم سازمان تاکسیرانی تصمیم‌گیری می‌کند و آموزش‌های لازم را برای رانندگان در نظر می‌گیرد.

وی درباره تعیین هزینه سرویس مدارس بیان کرد: تعیین تعرفه بر عهده اتحادیه تاکسیرانی است و این موضوع بعد از مطرح شدن در کارگروه ماده ۱۸ به نتیجه می‌رسد که البته در این کارگروه نماینده‌ای از آموزش و پرورش هم حضور دارد.

انتهای پیام/

فعالیت سامانه هوشمند سرویس مدارس در سراسر کشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج