به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آزیتا شکاری، جودوکار وزن منفی 57 کیلوگرم تیم کارگری کشورمان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکردش در مسابقات جهانی بیان کرد: مسابقات جهانی به میزبانی اسپانیا برگزار شد و خوشبختانه توانستم به مدال برنز دست پیدا کنم. هنگام توزیع مدال رئیس برگزاری مسابقات وقتی آمد که مدال را گردن من بیندازد، که یک اتفاق خیلی خوب برای من و خیلی بد برای آن‌ها رخ داد. در آن هنگام او دست خود را جلوی من دراز کرد و من به شدت امتناع کردم و گفتم حتی اگر مسئول برگزاری مسابقات مدال را به من ندهد بازهم من از این کار امتناع می‌کردم. این کار را به خاطر اسلام، رهبر و خون شهدا کردم.

وی افزود: سطح مسابقات خیلی بالا بود، من 4 مسابقه دادم و در مرحله نیمه نهایی به ایتالیا باختم و توانستم به مدال سوم برسم. این مدال را به ملت ایران تقدیم می‌‌کنم و امیدوارم در مراحل بعدی بتوانم به سکوی اول و طلا دست پیدا کنم.

شکاری عنوان کرد: ما پس از یک هفته استراحت تمرینات خود را شروع می‌کنیم، باز هم مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمان کشوری شروع می‌شود که امیدواریم در این عرصه بتوانم به خوبی حضور پیدا کنم.

بانوی جودوکار تیم کارگری ایران در پایان گفت: قول دادند پاداش‌ها را در یک مراسم خاصی پرداخت و تجلیل کنند تا خستگی از تن مسئولین دربرود و مراسم تجلیلی در نظر گرفتند که ان‌شاءالله به زودی صورت بگیرد.