کردستان بر سکوی دوم رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان کشور ایستاد


کردستان بر سکوی دوم رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان کشور ایستاد

تیم دوچرخه سواری کردستان در رقابت های قهرمانی کوهستان کشور که به میزبانی آذربایجان غربی برگزار شد توانست در رشته دانهیل مقام دوم تیمی مجموع دو رده سنی را بدست آورد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی رده های سنی جوانان و بزرگسالان بخش کوهستان از روز یکشنبه 16 تیرماه به میزبانی آذربایجان غربی آغاز شد و شامگاه روز دوشنبه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در رشته دانهیل این رقابت ها که روز دوشنبه در شهرستان سردشت برگزار شد 28 رکابزن به نمایندگی از 18 استان کشور حضور داشتند و رقابت‌های خود را در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان انجام دادند.

کردستان با یک نماینده در رده سنی جوانان و دو نماینده در رده سنی بزرگسالان با سرپرستی و مربیگری سیروان خدامرادنژاد در رقابت‌های بخش دانهیل شرکت کرد و توانست یک نشان نقره رده سنی جوانان را به دست آورد.

شایان والی زاده اردلان دوچرخه سوار جوان کردستانی در رشته دانهیل توانست جایگاه دوم را کسب کند و صاحب نشان نقره شد.

گفتنی است، در نتایج تیمی کردستان با یک نشان نقره در بخش دانهیل توانست مقام دوم تیمی مجموع دو رده سنی جوانان و بزرگسالان را بدست آورد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دوچرخه سواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق