مشخصات گوشی گلکسی A90 فاش شد


مشخصات گوشی گلکسی A90 فاش شد

با منتشرشدن نتایج بنچمارک‌ گوشی گلکسی A90 5G، بیشتر مشخصات این گوشی به‌جز قیمت مشخص شده است.

بعد از افشای بنچمارک‌ گوشی گلکسی A90 5G، برخی از مشخصات این دستگاه دراختیار کاربران قرار گرفته است. در این میان، نکته‌ی جالب استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی است. سامسونگ هیچ‌وقت از پردازنده‌های پرچم‌داران خود برای دستگاه‌های میان‌رده استفاده نکرده بود؛ اما در‌حال‌حاضر، تنها اسنپدراگون ۸۵۵ و اگزینوس ۹۸۲۰ از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند؛ به همین دلیل، استفاده از این پردازنده‌ها در A90 5G اتفاق غیرمنتظره‌ای نخواهد بود.

با این حال، عرضه‌ی A90 5G با ۶ گیگابایت رم کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ در حالی که گلکسی A80 که به‌تازگی معرفی شده، از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. البته، ممکن است گلکسی A90 5G در دو نسخه و با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایتی به بازار عرضه شود که احتمالا استفاده از فناوری 5G کمی قیمت آن را افزایش خواهد داد. البته، سامسونگ با رم و حافظه‌ی داخلی متفاوت می‌تواند گزینه‌های جذابی به مشتریان خود ارائه دهد. جدول زیر نتایج بنچمارک‌ این گوشی را نشان می‌دهد.

مشخصات گوشی گلکسی A90 فاش شد

اطلاعات به‌دست‌آمده از گیک‌بنچ، جزئیات این گوشی ازجمله صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی سوپرامولد (Infinity-u) و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سه‌گانه با لنزهای ۴۸ و ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی را فاش کرده است. درنهایت، باید این نکته را یادآوری کنیم که برخلاف تصورات، این گوشی با طراحی چرخشی در قسمت دوربین عرضه نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی