ark hotel؛ هتلی معلق در آب!


ark hotel؛ هتلی معلق در آب!

Ark هتل چین با طراحی بسیار ویژه و استفاده از متریال‌های عالی به عنوان یکی از منحصر به فردترین هتل‌های شناخته شده جهان می باشد که در آب معلق است. این هتل مفهومی جدید در گردشگری و معماری را ایجاد کرده و برای رهایی از بلایای طبیعی بر روی آب شناور می‌باشد.

Ark هتل چین با طراحی بسیار ویژه و استفاده از متریال‌های عالی به عنوان یکی از منحصر به فردترین هتل‌های معلق در آب دنیا شناخته شده است. این هتل مفهومی جدید در گردشگری و معماری را ایجاد کرده و برای رهایی از بلایای طبیعی بر روی آب شناور می‌باشد. بدون شک با قدم گذاشتن در این هتل می‌توانید در دنیایی از تخیلات غوطه ور شوید.
ark hotel؛ هتلی معلق در آب!معرفی هتل معلق روی آب ark چین
هتل Ark چین یکی از منحصر به فردترین هتل‌های معلق بر روی آب می‌باشد که در ساخت کمان و قوس‌های آن از نوعی چوب استفاده شده است. همچنین در در سایر بخش‌های آن لایه‌های پلاستیکی و کابل‌های فولادی به کار رفته است. قاب اصلی هتل از ETFE یا اتیلن تترا فلورو اتیلن ساخته شده است که ورقه‌ای فلزی با سطحی صاف و صیقلی، قابل بازیافت و سبک و همچنین مقرون به صرفه می‌باشد.
سطح این هتل معلق در آب به گونه ایست که انرژی خورشید را به گرما تبدیل کرده و همچنین کانال‌های آب برای جمع آوری آب باران در آن در نظر گرفته شده است.
ark hotel؛ هتلی معلق در آب!از دیگر ویژگی‌های بسیار عالی و زیبای این هتل می‌توان به طراحی نمای بیرونی و کلی آن اشاره نمود. اولین چیزی که با دیدن هتل ark چین بخاطر خواهید آورد، صدف‌هایی می‌باشند که همگی بار‌ها در آب‌های دریا مشاهده کرده ایم. این انتخاب و نوع طراحی علاوه بر زیبایی و معماری خارق العاده، باعث میشود تا در برابر بلایایی مانند سیل و امواج سهمگین دریا و زلزله در امان و کاملا استوار باشد.
سازندگان و طراحی این هتل برای حفظ و توزیع وزن هتل در شرایط غیر عادی جوی، از قوس و کمان و همچنین کابل استفاده نموده اند. این نوع طراحی باعث میشود تا تعادل در هتل براحتی حفظ و مهمانان شرایط ایده آلی برای اقامت و استراحت داشته باشند.
ark hotel؛ هتلی معلق در آب!فضای داخلی هتل Ark چین
زیبایی و طراحی خارق العاده این هتل معلق روی آب، تنها به معماری به کار رفته در بخش‌های بیرونی آن ختم نمی‌گردد، بلکه در طراحی داخلی آن نیز به چشم میخورد. به عنوان مثال در باغ این هتل می‌توانید پوشش گیاهی و درختان زیبایی را مشاهده نمایید که در فضایی گلخانه‌ای کاشت شده اند.
ark hotel؛ هتلی معلق در آب!سازندگان هتل Ark چین
برای ساخت و طراحی هتل معلق روی آب Ark چین از هنر و علم معماری و مهندسی طراحان روسی از شرکت Remistudio و با همکاری اتحادیه بین المللی معماری در برنامه "معماری برای مقاومت در برابر بلایا استفاده شده است. این هتل با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد نه تنها باعث جذب گردشگران به سمت خود میشود، بلکه در برابر مشکلاتی مانند بالا آمدن سطح آب و سیل، کاملا بر روی آب شناور بوده و برای مهمانان تجربه‌ای شگفت انگیز خواهد بود.
سازندگان این هتل امیدوار هستند که هتل ark در برابر پدیده گرم شدن کره زمین بتواند به خوبی مقاومت کند و به یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری در قرن ۲۲ تبدیل گردد.
هتل ark دارای سلول‌های خورشیدی فتوولتائیک و سیستم جمع آوری آب باران می‌باشد. همچنین نوع ساختار و چارچوب این هتل در حالت کلی به گونه ایست که در برابر رسوبات موجود در آب کاملا ایمن می‌باشد.
هتل معلق در آب ark چین با طراحی حیرت انگیز در فضایی به وسعت ۱۵۱ هزار متر مربع ساخته شده است و با دیدن آن بدون شک فیلم‌های علمی و تخیلی برایتان زنده خواهند شد. این هتل بهترین گزینه برای افرادیست که عاشق ماجراجویی و تجربه‌های جدید و شگفت انگیز هستند.
ark hotel؛ هتلی معلق در آب!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط