تمام سرفصل‌های درسی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تغییر می‌کند


تمام سرفصل‌های درسی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تغییر می‌کند

صالحی عمران گفت: امسال تمام سرفصل‌های درسی دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تغییر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، »ابراهیم صالحی عمران» امروز (20 تیر) در جلسه جمع بندی سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به خراسان جنوبی با بیان اینکه 2 هزار و 400 نفر در دانشگاه های فنی و حرفه ای استان مشغول تحصیل هستند، اظهار داشت: امسال 13 رشته کارشناسی ناپیوسته را در این استان افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه نیازمند تجهیز و تکمیل گارگاه های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای هستیم، گفت: امسال 300 پروژه عمرانی در حال اجرا داریم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور تاکید کرد: امسال تمام سرفصل‌های درسی دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تغییر می‌کنند.

«حسین سیمایی صراف» هم اظهار کرد: خراسان جنوبی قطب دانشگاهی است و خوشبختانه بعد از انقلاب شاهد توسعه کمی دانشگاه ها و آموزش عالی هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه اکنون باید به ارتقای کیفیت آموزش عالی توجه شود، گفت: نسخه واحد نمی توانیم برای کشور بپیچیدم لذا با سفر به استان ها به دنبال اجرای سیاست های درست هستیم.

سیمایی صراف با اشاره به اینکه در آموزش عالی به جای تقسیم قدرت باید به سمت انسجام حرکت کنیم، افزود: در قانون مکلف شدیم دانشگاه ها را به سمت بین المللی شدن هدایت کنیم و خراسان جنوبی این ظرفیت را دارد و باید ضمن رعایت مباحث امنیتی، از افراط و تفریط پرهیز شود.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری در خراسان جنوبی با پتانسیل خوب اما امکانات محدود دارد لذا دانشگاه بیرجند با سخاوت فضا و امکانات در اختیار پارک علم و فناوری قرار دهد.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟