کسی جرات خوردن این پاستیل رو داره؟ +عکس


کسی جرات خوردن این پاستیل رو داره؟ +عکس

یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها برای افراد زیر 20 سال بدون شک پاستیل‌ها هستند، اما به تازگی پاستیلی رونمایی شده که خوردن آن جرات خاصی می‌خواهد!

کسی جرات خوردن این پاستیل رو داره؟ +عکس
روزانه میلیون‌ها تن مواد اولیه صرف تولید مواد خوراکی می‌شود تا این گونه نیاز‌های هر جامعه‌ای با برنامه‌ای راهبردی و همچنین سریع تامین شود. با این حال گا‌ها برخی خوراکی‌ها مختص سنین مختلفی هستند که این می‌تواند در فروش آن موثر باشد! به همین دلیل خرید مواد خوراکی در سنین کم بسیار زیاد بوده و این می‌تواند نقطه مثبتی برای تولید کنندگان بزرگ باشد.

از خوشمزه‌ترین و پر طرفدار‌ترین خوراکی‌هایی که ممکن است توسط افراد زیر ۲۰ سال خریداری شود، پاستیل‌ها هستند که بی شک دارای طرفدارن بسیار زیادی می‌باشند و خوردن آن‌ها می‌تواند حس و حال خوبی در شخص ایجاد کند. اما یک شرکت اخیرا از پاستیل عجیب و در عین حال شوکه کننده‌ای رونمایی کرد که شاید در ابتدا برای شما خنده دار باشد..!
کسی جرات خوردن این پاستیل رو داره؟ +عکس

نام این پاستیل " Lil’ Nitro " می‌باشد که با هیچ کس شوخی ندارد چرا که در مقیاس اسکویل که مقیاسی برای سنجیدن تندی فلفل‌های چینی می‌باشد، اعلام شد که جویدن این یک عدد پاستیل برابر است با ۹۰۰ برابر جویدن تندترین فلفل چینی به نام هالاپینو که به همین دلیل این پاستیل یکی از عجیب‌ترین و وحشتناک‌ترین خرس‌های دنیا می‌باشد!
کسی جرات خوردن این پاستیل رو داره؟ +عکس

با این حال فریب ظاهر و جذابیت این فلفل را نخورید و قدرت این یک تکه پاستیل حتی بدتر از یک دینامیت فعال می‌باشد و جویدن آن حتی از جویدن تندترین فلفل دنیا هم بدتر و وحشتناک‌تر می‌باشد و با جویدن آن به مدت چندین دقیقه در گلو و معده خود احساس وجود آتش را درک خواهید کرد. توجه داشته باشید که این تکه پاستیل باید از دسترس کودکان دور باشد چرا که یک پاستیل عادی و خوشمزه نیست!
منبع:نمناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال