عطرحریم رضوی در میامی پیچید


عطرحریم رضوی در میامی پیچید

شاهرود- ایرنا - همزمان باهشتمین روز از دهه کرامت جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) وارد میامی شده و رایحه دل انگیز عطر رضوی در این شهرستان به مشام رسید .

دوازدهمین سال حضور کاروان زیر سایه خورشید، خادمان بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) با استقبال باشکوه مردم میامی وارد این شهر شدند.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته، شهرستان میامی که در طول سال میزبان میلیون‌ها زائر علی بن موسی الرضا (ع) است، میزبان سفیران امام مهربانی‌ها شد، تا عطر و شمیم دلانگیز بارگاه ثامن الحجج (ع) در گوشه گوشه این شهرستان به مشام برسد.

حجت الاسلام والمسلمین وحید وزیری مقدم خادم آستان قدس رضوی در آئین استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در گلزار شهدای میامی گفت: ترویج معارف رضوی، معطر و مزین کردن فضای عمومی جامعه با نام و یاد امام رضا (ع) و نیز ترویج فرهنگ، سنت و سیره آن امام رئوف از مهمترین اهداف کاروان زیر سایه خورشیداست.

وی جشن‌های زیر سایه خورشید را در راستای ایجاد فضای زیارت از راه دور و توسل به امام رضا (ع) اعلام و تصریح کرد: وحدت میان اقوام و مذاهب اسلامی از دیگر اهدافی است که در این جشن‌ها دنبال می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی هم با بیان اینکه خادمان آستان قدس رضوی حامل نور، معرفت و برکت هستند، افزود: حضور خادمان امام مهربانی‌ها عطر وجود گل محمدی را در جامعه گسترانده و فضای جامعه را معطر می‌کند.

امام جمعه میامی گفت: حضور خادمان رضوی همراه با پرچم متبرک حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) موجب رشد و کمال جامعه می‌شود و افرادی که از مسیر ولایت و صراط مستقیم جدا شده اند به راه درست هدایت خواهند شد.

صفایی پور با اشاره به اینکه حضور خادمان آستان قدس رضوی افتخار و سعادت بزرگی برای مردم شهرستان میامی است اظهار داشت: استقبال باشکوه مردم میامی از سفیران معنویت نشان از ولایتمداری و پایبندی مردم به ولایت است.

تجلیل از خانواده معزز شهدا، دیدار با مسئولان اجرایی شهرستان، عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان میامی بود.

دیدار با مردم روستای کلاته اسد و رضوان هم از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید است.

شهرستان میامی با بیش از ۳۸ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان واقع شده است.

۷۳۵۷/‏۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک