سرمربی نساجی : اعتبار و آبرویم را به میان گذاشتم


سرمربی نساجی مازندران گفت: ظرفیت نساجی کمتر از ظرفیت جنگل و دریای شمال نیست. نوشته سرمربی نساجی : اعتبار و آبرویم را به میان گذاشتم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی نساجی : اعتبار و آبرویم را به میان گذاشتم

محمدرضا مهاجری : ایجاد امکانات برای نساجی کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۵
سرمربی نساجی : اعتبار و آبرویم را به میان گذاشتم

سرمربی نساجی مازندران گفت: ظرفیت نساجی کمتر از ظرفیت جنگل و دریای شمال نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت باشگاه نساجی مازندران، محمدرضا مهاجری با بیان اینکه مسئولیت سخت و سنگینی را در نساجی به‌عهده دارم، اظهار کرد:

شاید خیلی‌ها ندانند اما شمال کشور سرزمین پدری‌ام بوده و زبان ما هم زبان محلی مازندرانی است، شاید حضور در نساجی از سال‌ها قبل یکی از هدف‌گذاری‌هایم بوده و الحمدلله امسال قرعه به نام من افتاد تا بتوانم دِینم را به فوتبال مازندران ادا کنم.

محمدرضا مهاجری با عنوان اینکه نساجی به‌واسطه هواداران زیاد و پرشور، شهرت و آوازه دارد و آرزوی هر مربی‌ای است که چنین هوادارانی از او حمایت کنند، افزود:

چقدر فرهنگ و شعور یک هوادار می‌تواند بالا باشد که در سال‌های اخیر حتی در شکست‌ها نیز تیم و مربی‌شان را تنها نگذاشتند و به آنها قوت قلب و روحیه دادند، حمایت کردند، اعتماد کردند تا آبروی تیم‌شان حفظ شود.

سرمربی نساجی مازندران با اشاره به اینکه در شرایطی که نساجی در برزخ مالکیتی قرار داشت، تیم را تحویل گرفتم و با تکیه به خدای متعال و فقط و فقط برای شادی دل مردم، قدم در این راه سخت گذاشتم، خاطرنشان کرد:

باور کنید در این مدت برای بستن تیم به اتفاق کوچک‌زاده اعتبار و آبروی‌مان را به میان گذاشتیم تا بتوانیم نساجی و هواداران را سربلند نگه داریم، البته همچنان نیاز به تکمیل و ترمیم تیم داریم.

محمدرضا مهاجری ادامه داد:

مطمئن باشید اگر مدیریت باشگاه به لحاظ مالی پشت این تیم بایستند و ما را از دغدغه‌های این حوزه دور کنند، قول می‌دهیم که با هم روزهای خوبی را سپری خواهیم کرد، متأسفانه برخی از هواداران تنها مطالبه‌شان از تیم، فقط حفظ نساجی در لیگ برتر است اما ما قصد داریم بهترین جایگاه را برای خودمان تعریف کنیم و اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنیم.

محمدرضا مهاجری اضافه کرد:

کمی دیر دست به‌کار شدیم اما مطمئن باشید که کمال‌طلب و جاه‌طلبیم، از طرفی با حرف زدن نمی‌توان به اهداف رسید، باید حمایت شویم، پشت نساجی فقط مازندران نیست، نساجی امسال نماینده شمال کشور است و قطعاً دل چند میلیون نفر به این تیم خوش است، با وجود اینکه نساجی قدمتی ۶۰ ساله دارد اما از نظر سخت‌افزار این باشگاه صفر است، یعنی هیچ چیزی این باشگاه ندارد و سال‌هاست که به‌صورت خصوصی اداره می‌شود.

سرمربی نساجی مازندران با تأکید بر اینکه ایجاد امکانات برای باشگاه نساجی با این همه هوادار ثوابش کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست، عنوان کرد:

مسئولان ارشد و فرهنگی استان چگونه می‌توانند برنامه‌ای تعریف کنند که این همه مخاطب داشته باشد و شور مردم را برانگیزد؟ امروز فوتبال فارغ از فضای ورزشی، به یک صنعت فرهنگی و اقتصادی تبدیل شده و یک فرصت برای همه فعالان این حوزه است؛ ظرفیت نساجی کمتر از ظرفیت جنگل و دریای شمال نیست، مدیر ارشد استان باید کارگروهی برای حفظ و شکوفایی چنین پتانسیلی تشکیل دهد.

محمدرضا مهاجری تصریح کرد:

نگاهی به ظرفیت فوتبال مازندران بیندازید، در حال حاضر تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر مازندرانی هستند و بیش از ۷۰ بازیکن در تیم‌های مختلف حضور دارند، ما هم در نساجی تا جایی که دست ما باز باشد، به‌دنبال بومی‌گرایی هستیم، شاید الان دست ما بسته باشد، چون چندین بازیکن تأثیرگذار از تیم ما جدا شده‌اند.

محمدرضا مهاجری درخصوص محل تمرینات نساجی گفت:

اولویت ما برگزاری تمرینات در مازندران است، مسئولان باید به مدیریت باشگاه کمک کنند و طبق قول‌شان محل تمرینی در شأن لیگ برتر در اختیار نساجی بگذارند وگرنه اصلاً به صلاح تیم نیست که در زمین محلات آن هم بدون هیچ امکانات اولیه‌ای تمرین کنیم.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد:

در تمام استان‌ها برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی احترام قائلند و همواره مسئولان آن استان‌ها سعی در برآورده کردن خواسته‌های آنها دارند؛ لازم است برای حفظ انگیزه سرمایه‌گذار تسهیلات و تمهیداتی را قائل شوند تا آنها از استان فراری نشوند، متأسفانه در طول سال‌های اخیر شاهد خستگی سرمایه‌گذاران نساجی بودیم و این مسئله ارتباط مستقیم با مدیریت استان و نمایندگان محترم مجلس دارد که چه میزان می‌توانند برای سرمایه‌گذار ایجاد انگیزه کنند.

محمدرضا مهاجری درخصوص بها دادن به جوانان نیز گفت:

سعی کردم اول از همه نگاهم به آینده‌سازی برای نساجی باشد. لازم است تا مدیریت باشگاه نگاه ویژه‌ای به پایه‌ها داشته باشد، به بازیکنان جوان هم گفتم اگر خوب کار کنند شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم دارند، مردم هم باید ما را درک کنند که تیمی نو را تحویل ‌گرفتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها