به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، در هفته‌های اخیر، سباستین لِتو مهاجم پیشین کاتانیا کار در رده‌ جوانان تیم‌های رم، اینتر و ادوینزه را دارد، چالش حرفه‌ای جدیدی را پذیرفت و به عضویت کادرفنی آندره‌آ استراماچونی در تیم استقلال تهران درآمد.

استراماچونی در گفت‌وگو با سایت «توتو مرکانو وب» ایتالیا گفت: در مورد یکی از مهمترین باشگاه‌های آسیا که جزو سه تیم پرطرفدار این قاره است، صحبت می‌کنیم. آنها به دنبال بازسازی چرخه‌ای مهم پس از ۶ سال ناکامی‌ در کسب موفقیت هستند.

وی در خصوص چرایی انتخاب لِتو به عنوان دستیارش هم اظهار کرد: سباستین را دو فصل کنار خودم در تیم پاناتینایکوس یونان داشتم، او در زمین یک رهبر بود و به من کمک زیادی کرد. بعد از آن هم ما با یکدیگر در تماس بودیم.

سرمربی ۴۳ ساله استقلال تصریح کرد: سباستین فصل گذشته به دوران بازیگری‌اش پایان داد و می‌دانستم که مدرک مربیگری‌اش را هم در کاتانیا گرفته است. لِتو کمک زیادی به من در استقلال خواهد کرد.

سباستین لِتو ۳۲ ساله که سابقه بازی در تیم‌های المپیاکوس، پاناتینایکوس و کاتانیا را دارد، بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ عضو تیم لیورپول بود، هرچند فرصت بازی در این تیم انگلیسی را پیدا نکرد.(تسنیم)