برنامه دشمن ترویج بی حجابی است


برنامه دشمن ترویج بی حجابی است

بوشهر- ایرنا- حجاب ضامن حفظ کرامت زن است و برنامه دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای از بین بردن جایگاه این مهم نزد مسلمانان است.

امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: اسلام با نوع نگاه غرب در ارتباط با زن مخالف است زیرا آنها زن را به عنوان شخصیت انسانی قبول ندارد بلکه به عنوان جنس به آن نگاه می کنند که این نگاه به جایگاه زن سو استفاده و حقوق آنان را پایمال می‌کند.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: در این زمینه دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به جایگاه مادر متمرکز شده و با آسیب رساندن به این جایگاه توطئه‌های خود را عملیاتی می‌کنند.

وی بیان کرد: راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان برای ترویج بی حجابی، بی عفتی و بی حیایی از برنامه‌های دشمنان برای رسیدن به اهداف خود است.

جمالی ادامه داد: حجاب ضرورت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و در مقابله با برنامه‌ریزی دشمنان علیه حجاب و عفت باید از این جایگاه دفاع شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه مسلمانان است و همه مکلف به تذکر لسانی و زبانی در عرصه فریضه الهی هستند.

جمالی گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر در تحقق اهداف اسلام باید به طور کامل مورد حمایت و توجه ویژه دستگاه قضا قرار بگیرند.

وی همچنین با محکوم کردن توقف نفتکش ایرانی در جبل‌الطارق توسط دزدان دریایی ملکه انگلیس افزود: هیچ کشوری منفورتر از آمریکا و انگلیس در ایران نیست و مهم‌تر اینکه هیچ کشوری نزد مردم استان بوشهر منفورتر از این دو کشور نیست چراکه گورستان متجاوزان انگلیسی در بوشهر شاهد این مهم است.

جمالی بیان کرد: از حیث دشمنی با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران هیچ تفاوتی میان انگلیس، آمریکا، آلمان، فرانسه و دیگر کشورها نیست.

وی اضافه کرد: آمریکا برای اینکه تحریم‌ها را خودسرانه علیه ایران اعمال کند از برجام خارج و کشورهای اروپایی هم در ظاهر در برجام مانده‌اند و با وعده و وعیدهای پوچ خود اهداف آمریکا را دنبال می‌کنند.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو