تیم والیبال نوجوانان دختر هرمزگان قهرمان ایران شد


تیم والیبال نوجوانان دختر هرمزگان قهرمان ایران شد

بندرعباس- ایرنا- تیم منتخب والیبال نوجوانان دختر هرمزگان با ارایه عملکردی درخشان در رقابت‌های کشوری، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

نماینده هرمزگان در این رقابتها پس از شش پیروزی متوالی، در بازی فینال به مصاف نماینده یزد میزبان این مسابقات رفتند که با درخشش در این بازی، تیم میزبان را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دسته سه دختر باشگاه‌های کشور از روز شنبه ۱۵ تیرماه با حضور تیم‌های هرمزگان، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، زنجان، خراسان شمالی، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اردبیل، قم، اروند خوزستان و یزد به میزبانی شهرستان تفت آغاز و امروز به پایان رسید.

این نخستین قهرمانی دختران والیبال هرمزگان در رقابتهای کشوری است.

رئیس هیأت والیبال هرمزگان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک این پیروزی به جامعه ورزش استان به ویژه علاقه مندان به رشته والیبال، گفت: شش پیروزی متوالی دختران استان در مقابل تیم‌هایی که هر کدام در مسابقات قهرمانی کشور دارای مقام بودند، هرمزگان را به پدیده این مسابقات تبدیل کرد.

فریدون الهامی بیان داشت: تیم هرمزگان در فینال این رقابتها با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و برای نخستین بار قهرمانی را برای وزش هرمزگان در رشته والیبال دختران به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در دو گروه برگزار شد و تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته ۲ کشور را کسب کردند.

الهامی تصریح کرد: تیم هرمزگان با هدایت بتول مهرانپور و کمک سکینه محمودی و سرپرستی کلثوم رخ بین در این رقابتها حضور یافت.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین