حضور حامیان مالی برای توسعه والیبال بانوان استان‌ها ضروری است


حضور حامیان مالی برای توسعه والیبال بانوان استان‌ها ضروری است

یزد - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این رشته در میان زنان کشورمان وجود دارد در صورت افزایش کمک‌های حامیان مالی شاهد گسترش و موفقیت‌های بیشتری در این عرصه خواهیم بود.

متین زبردست روز شنبه در حاشیه سفر به یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: جذب حامی مالی برای حمایت از تیم‌های والیبال بانوان همانند بخش آقایان نیست و کار کمی سخت تر است ولی امر شدنی است، امیدواریم این موضوع مهم محقق شود.

وی ادامه داد: همانطوری که حامیان مالی والیبال بخش مردان را در برگزاری رقابت‌ها و اعزام‌ها حمایت و همراهی می‌کنند اگر بخش کمی از این کمک‌ها در عرصه ورزش بانوان اختصاص یابد این امر نقش مهمی در گسترش این رشته در جامعه خواهد داشت.

نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان کشور اظهار کرد: باشگاه‌های والیبال اگر بخش بانوان را تقویت کنند و کمی از بودجه‌ها را که توسط حامیان به آنها اختصاص پبدا می کند به این قشر اختصاص دهند تحول خوبی ایجاد می‌شود.

زبردست به موضوع استعدادیابی و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح کشور برای والیبال بانوان خبر داد که با همکاری هیات‌های استانی و حمایت‌های فدراسیون انجام می‌شود.

وی همچنین به اهمیت برگزاری لیگ‌های والیبال اشاره کرد که هم اکنون در کشور ادامه دارد و تقویت تیم‌های ملی در برگزاری منظم و مستمر آن در راستای تقویم اجرایی هیات‌های ورزشی و فدراسیون موثر خواهد بود.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر در رشته والیبال بازی می‌کنند.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا