سود 83 ریالی این کاشی‌ساز به ازای هر سهم/ رشد 24درصدی درآمدهای فروش


سود عملیاتی این شرکت که در سه ماهه پایانی سال گذشته در حدود 88میلیارد ریال محقق شده بود، در 3ماهه نخست سال جاری به کمتر از 59میلیارد ریال رسیده است.

سود 83 ریالی این کاشی‌ساز به ازای هر سهم/ رشد 24درصدی درآمدهای فروش

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت کاشی الوند بر اساس صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۳۱خرداد ماه سال جاری، موفق به کسب سود خالص ۳۳میلیارد و ۲۵۸میلیون ریالی شده که این سود در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳۱درصدی را نشان می‌دهد.

با این حال سود عملیاتی و سود خالص شرکت در مقایسه با سه ماهه پایانی سال۹۷ کاهش داشته و در حالی که سود خالص سه ماهه پایانی سال۹۷ بیش از ۸۰میلیارد ریال محقق شده بود، اما در سه ماهه نخست سال جاری سود خالص تنها به مبلغ ۳۳میلیارد ریال محقق شده که نکته قابل توجهی برای سهامداران شرکت خواهد بود.

سود عملیاتی شرکت نیز که در سه ماهه پایانی سال گذشته در حدود ۸۸میلیارد ریال محقق شده بود، در سه ماهه نخست سال جاری به کمتر از ۵۹میلیارد ریال رسیده است.

سود 83 ریالی این کاشی‌ساز به ازای هر سهم/ رشد 24درصدی درآمدهای فروش

درآمدهای فروش کسب شده در دوره سه ماهه نخست سال جاری به ۴۲۶میلیارد ریال رسیده است که ناشی از فروش یک میلیون و ۵۸۷هزار مترمربع انواع کاشی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴درصد رشد را نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس