منتخبان پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری شهرستان اراک معرفی شدند


منتخبان پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری شهرستان اراک معرفی شدند

اراک - ایرنا - اعضای منتخب هیات مدیره پنجمین دوره نظام پرستاری شهرستان اراک پس از برگزاری انتخابات رسمی و اتمام شمارش آرا تعیین شدند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات سازمان پرستاری استان مرکزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این دوره از انتخابات نظام پرستاری ۱۸ نفر در شهرستان اراک با هم رقابت کردند که «محسن غنجی فشکی» با ۱۷۵ رأی، «میثم بخشی» با ۱۴۵ رأی، «مرتضی صادقی» با ۱۱۰ رأی، «مصطفی چقایی» با ۱۰۷ رأی، «محمود تقی بیگی» با ۹۹ رأی، «هادی جعفری منش» با ۹۷ رأی، «مهدی هرورانی» با ۹۰ رأی و «سعید مظاهری» با ۸۰ رأی به‌عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره سازمان نظام پرستاری استان مرکزی برگزیده شدند.

«علی اکبر شمس» گفت: «اکرم شمسی» با ۷۶ رأی، «مریم نوروزی» با ۶۹ رأی و «میلاد گودرزی» با ۶۳ رأی به‌عنوان اعضا علی‌البدل پرستاری انتخاب شدند.

وی توضیح داد: در گروه بهیاران نیز «عصمت رحیمی» با ۷۱ رأی به‌عنوان عضو اصلی انتخاب شد و «مهدیه رنجبر» با ۲۰ رأی به‌عنوان علی‌البدل این تشکل رأی آورد.

پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری شهرستان اراک روز جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ از طریق ۱۱ صندوق ثابت و سیار برگزار شد.

۱۲ نفر از نامزدهای این روده از انتخابات نظام پرستاری اراک مرد و ۶ نفر زن بودند و با انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید یک دوره چهار ساله فعالیت این تشکل صنفی کلید خورد.

یک هزار و ۸۵۷ پرستار دارای کارت نظام پرستاری در این دوره انتخابات شرکت داشتند.

استان مرکزی ۲۱ مرکز درمانی دارد که مدیریت ۱۵ بیمارستان با حوزه دولتی و سه بیمارستان خصوصی و سه بیمارستان با مدیریت درمان تأمین اجتماعی است.

۶۰۱۳/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها