فراخوان مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «خانه بهشتی» منتشر شد


فراخوان مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «خانه بهشتی» منتشر شد

گروه معارف ـ کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی گفت: فراخوان مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «خانه بهشتی» منتشر شد.

فراخوان مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «خانه بهشتی» منتشر شدحجت‌الاسلام علی طاهری، کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: فراخوان مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان «خانه بهشتی» ویژه عموم منتشر شد.
وی با اشاره به اینکه علاقمندان برای دریافت کتاب «خانه بهشتی» می‌توانند به فروشگاه اینترنتی موسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز مراجعه کنند، افزود: دریافت این کتاب به قیمت اعلام شده 2000 تومان برای علاقمندان به نشانی .http://namazstore.ir/index.php?route=product/product product_id=161فراهم شده است.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی بیان کرد: این مسابقه با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، جمعیت هلال احمر استان، کانون فرهنگی و هنری مساجد استان و شهرداری بیرجند در حال برگزاری است.
طاهری ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت کتاب و پاسخنامه در بیرجند به خیابان معلم، معلم 19 ستاد اقامه نماز استان و در شهرستان‌ها به ستادهای اقامه نماز شهرستان‌ها مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه زمان مطالعه کتاب از ۲۰ شهریورماه تا 30 مهرماه جاری خواهد بود، خاطرنشان کرد: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و کارت هدیه از جمله جوایز این مسابقه خواهد بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار