نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس تاکید کرد:


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس تاکید کرد:

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه محصولاتی چون عناب، زرشک و زیتون تولید می‌شوند که نیازمند ایجاد صنایع بسته بندی و فرآوری هستند که متأسفانه در این بخش با کمبود نقدینگی مواجه هستیم.

نظر افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، نبود و یا کمبود آب شرب را از بزرگ‌ترین مشکلات این دو شهرستان دانست.

وی با بیان اینکه به بعضی از روستاها با تانکر آبرسانی می‌شود که بهداشتی نیست، افزود: برای رفع این مشکل باید مجتمع‌های آبرسانی روستایی ایجاد و تأسیس شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطالعاتی برای ساخت مجتمع‌های آبرسانی روستایی انجام شده که نیاز به اختصاص بودجه مناسب برای احداث دارد.

افضلی ادامه داد: ساخت این مجتمع‌ها نیاز به حداقل ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که لازم است این بودجه‌ها جدا از بودجه‌های سنواتی دیده شود.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم در خراسان جنوبی، بخش کشاورزی است، افزود: در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه محصولاتی چون عناب، زرشک و زیتون تولید می‌شوند که نیازمند ایجاد صنایع بسته بندی و فرآوری هستند که متأسفانه در این بخش با کمبود نقدینگی مواجه هستیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی با محدودیت منابع آبی روبرو هستیم که مانعی بزرگ بر سر راه تولید بوده و نیازمند توجه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در