کامارو ینکو مدل 2020 با هزار اسب بخار قدرت!


کامارو ینکو مدل 2020 با هزار اسب بخار قدرت!

هرچند آیندهٔ شورلت کامارو چندان مشخص نیست و حتی ساخت نسخهٔ Z28 نسل فعلی آن‌هم لغو شده اما شرکت Specialty Vehicle Engineering متوقف نشده و کامارو ینکو Stage II مدل 2020 را معرفی کرده است. این خودرو که بر اساس کامارو SS با پکیج 1LE ساخته شده است، از همان موتور 6.2 لیتری V8 استفاده... The post کامارو ینکو مدل 2020 با هزار اسب بخار قدرت! appeared...

هرچند آیندهٔ شورلت کامارو چندان مشخص نیست و حتی ساخت نسخهٔ Z28 نسل فعلی آن‌هم لغو شده اما شرکت Specialty Vehicle Engineering متوقف نشده و کامارو ینکو Stage II مدل 2020 را معرفی کرده است. این خودرو که بر اساس کامارو SS با پکیج 1LE ساخته شده است، از همان موتور 6.2 لیتری V8 استفاده می‌کند که البته حجم آن به 6.8 لیتر افزایش پیدا کرده است؛ اما SVE در اینجا متوقف نشده و موتور را به میل‌لنگ فولادی فورج‌کاری شده، پیستون‌های آلومینیومی فورج‌کاری شده، سرسیلندرهای جریان بالای CNC و یک سوپرشارژر عملکرد بالا هم مجهز کرده است.

کامارو ینکو مدل 2020 با هزار اسب بخار قدرت!

علاوه بر این، سیستم سوخت‌رسانی و انژکتورهای خودرو نیز ارتقاء پیدا کرده است. به لطف همهٔ این تغییرات، حالا این پیشرانه 1000 اسب بخار قدرت و 1186 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال این نیروی عظیم نیز توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد اما SVE هنوز مشخصات عملکردی کامارو ینکو مدل 2020 را اعلام نکرده است.

کامارو ینکو مدل 2020 با هزار اسب بخار قدرت!

ازآنجایی‌که این مدل بر اساس کامارو SS 1LE ساخته شده، به سیستم کنترل سواری مغناطیسی و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی مجهز است. علاوه بر این، سیستم تعلیق با تنظیم عملکردی و سیستم خنک‌کنندهٔ سنگین که شامل خنک‌کنندهٔ روغن، رادیاتور دوقلو، خنک‌کنندهٔ گیربکس و خنک‌کنندهٔ دیفرانسیل می‌شود هم برای کامارو ینکو در نظر گرفته شده است؛ اما علاوه بر ارتقاء عملکرد، SVE با رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی که با لاستیک‌های عملکردی میشلن PS4S پوشیده شده‌اند به همراه کالیپرهای ترمز قرمزرنگ Yenko و کاپوت فیبر کربنی با دریچه‌ای بزرگ، به ظاهر این کامارو نیز نمای منحصربه‌فردی بخشیده است.

کامارو ینکو مدل 2020 با هزار اسب بخار قدرت!

تغییرات داخلی کامارو ینکو اما جزئی هستند و صرفاً شمارهٔ ساخت خودرو و کف‌پوش‌های دوخته‌شده برای آن در نظر گرفته شده است. دیگر ویژگی‌های داخلی برجستهٔ این کاماروی قدرتمند نیز شامل پشت‌سری‌های دوخته‌شده، پارکابی‌های ینکو و سوئیچ خاص می‌شود. از کامارو ینکو Stage II مدل 2020 تنها 50 دستگاه تولید می‌شود و قیمت پایهٔ آن از 69 هزار دلار آغاز می‌گردد.

کامارو ینکو مدل 2020 با هزار اسب بخار قدرت!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...