زمان شروع و نحوه ثبت نام در فصل دوم مسابقه ستاره ساز


زمان شروع و نحوه ثبت نام در فصل دوم مسابقه ستاره ساز فصل دوم مسابقه ستاره ساز در راه است و بزودی ساخت آن کلید میخورد با توجه به استقبال بی نظیر شرکت کنندگان و نسل جوان از فصل اول مسابقه استعداد ساز با به پایان رسیدن فصل اول بزودی فصل دوم کلید می‌خورد.

فصل دوم مسابقه ستاره ساز در راه است و بزودی ساخت آن کلید میخورد

با توجه به استقبال بی نظیر شرکت کنندگان و نسل جوان از فصل اول مسابقه استعداد ساز با به پایان رسیدن فصل اول بزودی فصل دوم کلید می‌خورد.

به گزارش سایت حرف تازه جواد فرحانی تهیه کننده «ستاره ساز»، در خصوص این مسابقه استعدادیابی گفت: مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» با محوریت شناسایی نوجوانان مستعد کشور در فوتبال تولید شده است.

زمان شروع و نحوه ثبت نام در فصل دوم مسابقه ستاره ساز

ثبت نام فصل دوم مسابقه ستاره ساز

وی ادامه داد: این روزها مسابقه به مرحله پایانی خود نزدیک می‌شود و بعد از انتخاب فینالیست های این مسابقه برنده ها اعام میشود و سه نفر نهایی بر اساس امتیاز، نظرات داوران و مردم مشخص می‌شود.

این تهیه کننده درباره پایان فصل اول عنوان کرد: فصل اول مسابقه ستاره ساز حدود ۲۰ تیرماه به پایان می‌رسد و بزودی فصل دوم کلید می‌خورد.

فرحانی درباره فصل دوم این برنامه گفت: برای فصل دوم فراخوان داده ایم و تا ۱۵ تیرماه علاقمندان فرصت برای ثبت نام دارند.
قرار است با بررسی ویدئوهای ارسالی، گزینش‌ها آغاز شود تاان شاء الله فصل دوم، مردادماه امسال روی آنتن برود.

زمان شروع و نحوه ثبت نام در فصل دوم مسابقه ستاره ساز

داوران فصل دوم مسابقه استعدادیابی

فرحانی پیرامون ترکیب داوران فصل دوم نیز بیان کرد: با توجه به قراردادی که با داوران داریم برای فصل دوم هم خداداد عزیزی، مجتبی جباری، ادموند بزیک و فیروز کریمی حضور خواهند داشت.

وی درباره نتایج مثبت حضور بازیکنان حرفه‌ای در برنامه اظهار کرد: همه افرادی که در مسابقه شرکت می‌کنند دوست دارند یک روزی جای رضا قوچان نژاد، مهدی طارمی و دیگر بازیکنان باشند و آن‌ها را الگوی خود قرار می‌دهند که حضور چنین بازیکنانی باعث دلگرمی و انتقال تجربه برای نسل جوان می‌شود.

گفتنی است مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» به کارگردانی نیما بانکی و اجرای محمدرضا احمدی با موضوع کشف استعدادهای فوتبال به شناسایی ستاره‌های فوتبال ایران در سراسر کشور می‌پردازد. این برنامه در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود و قسمت ۴۲ «ستاره ساز» امشب پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در