کار دشوار تیم والیبال شهرداری گنبد برای جذب بازیکن جدید


کار دشوار تیم والیبال شهرداری گنبد برای جذب بازیکن جدید

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: بسیاری از بازیکنان فصل قبل تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس راهی تیم‌های دیگر شدند و به همین دلیل کار سختی برای جذب بازیکنان جدید داریم.

جمال واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: تاکنون با چند بازیکن بومی و غیربومی قرار امضا کرده و در تلاش هستیم تا روزهای آینده چند بازیکن دیگر را نیز به خدمت بگیریم.
وی بیان کرد: میکائیل تاجر بازیکن ملی پوش و با تجربه گنبد، هومن باقری پاسور فصل گذشته تیم خاتم اردکان، عبدالرضا علیزاده لیبروی باتجربه و حمید چوگان، بنیامین ایگدری و موسی سخاوی بازیکنان بومی و جوان، نفرات تازه به خدمت گرفته شهرداری گنبد هستند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس افزود: همچنین قرارداد رمضان صحبتی و احسان دوجی، بازیکنان بومی و آینده دار استان نیز در روزهای آینده امضا شده و آنها به جمع بازیکنان تیم اضافه می‌شوند.
واحدی همچنین گفت که با چند بازیکن بومی و غیربومی دیگر نیز در حال مذاکره هستیم و در صورت امضای قرارداد، اسامی آنها اعلام خواهد شد.
وی گفت: علاوه بر آن کادر فنی در جلسه تست گیری، بازیکنانی که گمان می‌کنند از قابلیت بازی در لیگ برتر برخوردار هستند را آزمایش خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: با تکمیل روند جذب بازیکن، تمرینات پیش فصل و آماده سازی تیم شهرداری برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر والیبال کشور از نیمه دوم مرداد امسال آغاز خواهد شد.
عظیم جزیده از مربیان بومی گلستان سرمربی فصل آینده تیم شهرداری در لیگ برتر والیبال کشور است.
این تیم در رقابت‌های فصل گذشته در رده هفتم قرار گرفت.
گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که رشته والیبال در بین مردم این شهر بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.
این منطقه والیبالیست‌های متعددی روانه تیم ملی کرده که فرهاد قائمی از سرشناس‌ترین آنها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص