ارتباط پسر 14 ساله همسایه با زن جوان دلیل تیراندازی های وحشتناک امروز آبادان+ جزییات


حوادث رکنا: 2 همسایه در آبادان یک درگیری خونین به راه انداختند و احتمال می رود یک سناریوی شیطانی در این پرونده نقش داشته است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ظهر امروز ماموران پلیس آبادان در جریان درگیری دسته جمعی و تیراندازی در یکی از خیابان‌های منطقه بهار آبادان قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که اعضای 2 همسایه و خانواده‌هایشان با یکدیگر درگیر شده اند که خیلی زود تحقیقات کلید زده شد که یکی از افرادی که در این درگیری حضور داشت ادعا کرد صبح از خانه خارج شدم و اما خیلی زود به خانه بازگشتم که مشاهده کردم پسر 14 ساله همسایه قصد ارتباط نامشروع با همسرم را دارد که همین باعث شروع درگیری ما شد.

در ادامه پسر همسایه که از ناحیه سر و صورت زخمی شده بود ادعای مرد همسایه را دروغ دانست و ادعا کرد که مرد همسایه چند ساعت به من و خانواده ام مهلت داد تا خانه‌مان را ترک کنیم و از این محل برویم و گفت که این کار را نکنیم اعضای طایفه اش به خانه ماه حمله کرده و دست به قتل می زنند.

بنا بر این گزارش، در حالیکه ماموران در محل درگیری حضور دارند دو طرف درگیری برای هم رجز خوانی می کنند و تحقیقات برای ادعای رابطه نامشروع پسر 14 ساله با زن همسایه و افشای راز این درگیری مسلحانه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته