درخشش کاراته‌کاهای میاندوآبی در مسابقات کاراته‌وان ایران


درخشش کاراته‌کاهای میاندوآبی در مسابقات کاراته‌وان ایران

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: 2 کاراته‌کای شایسته این شهرستان در اولین مرحله مسابقات کاراته‌وان ایران خوش درخشیده و مدال های طلا و نقره را کسب کردند.

امیر رضاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از این کاراته کاها، «سید علی کریمی» است که در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، در رده سنی امید به مدال طلا دست یافت.
وی افزود: «هادی کیانی» دیگر کاراته‌کای شایسته میاندوآبی نیز در این مسابقات در رده سنی جوانان و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.
وی بیان کرد: اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران با حضور یکهزار و ۹۰۵ کاراته‌کا و در چهار رده سنی در بخش پسران به مدت سه روز در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد، افزود: در رده سنی نونهالان ۵۷۳ کاراته‌کا، نوجوانان ۵۲۸ نفر، جوانان ۵۳۰ ورزشکار و امید ۲۷۳ نفر به رقابت پرداختند.
قهرمانان این مسابقات به رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا که از روز جمعه هفته جاری به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

میاندوآب یکی از قطب‌های ورزش رزمی در آدربایجان غربی است که سالانه عناوین مختلف قهرمانی کشوری و استانی را کسب می‌کنند.

۹۸۷۱/‏۶۱۸۵/‏۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 378 قرآن باصدای خلیل الحصری+صوت و متن