10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم


غذا و رستوران گردی از جاذبه های مهم گردشگری هر منطقه است. جزیره بیوک آدا در استانبول دارای تنوع غذایی و رستوران های متنوعی برای سلیقه ها و ذائقه های مختلف است. آیا شما در سفر به بیوک آدا خوردن غذاهای دریایی و مدیترانه ای را می پسندید؟ آیا به غذاهای ملل علاقمندید؟ دوست دارید غذای تان را در رستوران های مدرن و شیک صرف کنید یا به فضاهای قدیمی و...

غذا و رستوران‌گردی از جاذبه‌های مهم گردشگری هر منطقه است. جزیره بیوک آدا در استانبول دارای تنوع غذایی و رستوران‌های متنوعی برای سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف است. آیا شما در سفر به بیوک آدا خوردن غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای را می‌پسندید؟ آیا به غذاهای ملل علاقمندید؟ دوست دارید غذای‌تان را در رستوران‌های مدرن و شیک صرف کنید یا به فضاهای قدیمی و نوستالژیک علاقمندید؟ با مطالعه این مطلب می‌توانید با خدمات رستوران‌های بیوک آدا بیشتر آشنا شوید.

1. رستوران سکرت گاردن (Secret Garden)

رستوران سِکرت گاردن متعلق به خانواده‌ای اهل جزیره بیوک آداست. این رستوران با فضای تمیز، غذای خوب و خدمات سریعش توانسته رضایت مشتریانش را بدست آورد. اگر در سفر به بیوک آدا تمایل به صرف غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و اروپایی را داشتید، این رستوران گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. آدرس این رستوران، خیابان چیچکلی‌یالی پلاک 24 است.

10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم

2. رستوران بالیکچی سلیمان (Balikci Suleyman)

اگر در سفر به بیوک آدا خواستید غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و گیاهی را انتخاب کنید، رستوران بالیکچی سلیمان (سلیمان ماهیگیر) پیشنهاد خوبی برای شماست. از فضای باز این رستوران هم می‌توانید برای صرف غذا استفاده کنید. آدرس این رستوران، خیابان شهید رجب کوچ پلاک 30 است.

3. کافی شاپ جزیره آب نبات (Buyukada Sekercisi Candy Island)

«کافی شاپ جزیره آب نبات» ‌کافه کوچک، زیبا و رنگارنگی است که دسرهای خوشمزه آن خیلی طرفدار دارد. شما با رفتن به این رستوران می‌توانید هم از فضای داخلی و هم از بیرون کافه برای صرف سفارش خود استفاده کنید. خیلی از گردشگران برای خرید پاستیل، ژله و آب نبات‌‌های خوشمزه به این کافه‌ دوست داشتنی می‌روند. آدرس این رستوران، کوچه اوزدِمیر پلاک 8/A است.

10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم

4. رستوران یوجه تپه (Yucetepe Kir Gazinosu)

معرفی رستوران یوجه تپه پیشنهاد ویژه‌ای برای دوستداران غذاهای گیاهی و حلال است. این رستوران بر فراز «یوجه تپه» و در نزدیکی کلیسای ایا یورگی قرار دارد. شما می‌توانید برای صرف صبحانه، ناهار، شام این رستوران را انتخاب کنید. غذاهای آماده و نوشیدنی‌های خاص آن طرفداران زیادی دارد.

5. باغ رستوران کَندی بیسترو (Buyukada Bistro Candy Garden)

در طول سفر همیشه باغ رستوران‌ها، مورد استقبال بهتر گردشگران قرار می‌گیرند. باغ رستوران "کَندی بیسترو" از رستوران‌های زیبای بیوک آداست. برای صرف هر سه وعده غذایی در روز می‌توانید به این رستوران بروید. دوستداران گیاهخواری و طرفداران غذاهای حلال در این رستوران می‌توانند منوی مورد علاقه‌شان را پیش روی خود ببینند. برای رفتن به این رستوران، می‌توانید به محله معدن و کوچه اولتاجی شماره 7 مراجعه کنید.

10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم

6. رستوران تراس باغ قدیمی (Eskibag Teras - Paradisos Café)

اگر در بیوک آدا دوست داشتید در یک رستوران ساحلی با چشم‌انداز عالی غذا بخورید، ما به شما رستوران تراس باغ قدیمی (اسکی‌باغ تراس) را پیشنهاد می‌دهیم. بعضی از گردشگران از ایستگاه دوچرخه، دوچرخه‌ای را اجاره می‌کنند و تا رسیدن به این رستوران رکاب می‌زنند. در مسیر رسیدن به رستوران از چشم انداز زیبای جزیره بیوک آدا لذت می‌برند. غذاهای دریایی،مدیترانه‌ای و ترکی این رستوران بسیار پرطرفدار است. از بین این غذاها دلمه، خرچنگ دریایی و سالاد مخصوص آن، دوستداران زیادی بین گردشگران دارد. اگر می‌خواهید میزی با چشم‌انداز عالی جزیره بیوک آدا داشته باشید، حتما باید میز مورد نظرتان را از یک روز قبل رزرو کنید. آدرس این رستوران در محله نظام، خیابان بیوک تور، پلاک 5 است.

10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم

7. رستوران پالیا (Palya Restaurant)

پالیا رستورانی زیبا در ساحل جزیره بیوک آداست. اگر می‌خواهید در سفر به جزیره بیوک آدا در رستورانی غذا بخورید که منظره‌ای فوق العاده از دریا مقابل چشمان شما باشد، می‌توانید رستوران پالیا را انتخاب کنید. غذاهای دریایی و ترکی این رستوران در وعده‌های مختلف شبانه‌روز گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. آدرس این رستوران، خیابان نیسان پلاک 28 است.

10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم

8. رستوران آکاسیا (Akasya)

در سفر به جزیره بیوک آدا اگر دلتان غذای مدیترانه‌ای خواست، می‌توانید به رستوران آکاسیا که در فارسی به معنی اقاقیا است، بروید. این رستوران با فضای آرام، دلپذیر و دکوراسیون خاص و جالب خود میزبان گردشگران زیادی است. جالب است بدانید، دکور این رستوران با ذوق و سلیقه هنرمندانه‌ای از مواد دور ریختنی و یا وسایل کهنه طراحی شده است. در رستوران آکاسیا می‌توانید ضمن گوش دادن به موسیقی از خوردن غذای‌تان هم لذت ببرید. برای رفتن به این رستوران، باید به خیابان نیسان پلاک 49 بروید.

10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم

9. رستوران لوجادای بیوک آدا (Buyukada Loc'Ada)

رستوران لوج آدای بیوک آدا در منطقه ساحلی بیوک آدا قرار دارد. غذاهای این رستوران دریایی، مدیترانه‌ای و ترکی است. شما می‌توانید از اول صبح تا اواخر شب از خدمات این رستوران استفاده کنید. در محوطه بیرونی رستوران قسمتی مثل پلاژ و تراس کوچک چوبی برای استراحت و صرف غذای مشتریان طراحی شده است. آدرس این رستوران در محله معدن شماره 175 است.

10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم

10. کافه رستوران باغ آناستازیا (Anastasia Garden Cafe Restaurant)

اگر در سفر به جزیره زیبای بیوک آدا به دنبال کافه رستوران قدیمی هستید، کافه رستوران باغ آناستازیا در انتظار شماست. اگر به غذاهای محلی ترکیه و غذاهای مکزیکی علاقمند هستید، انتخاب این رستوران شما را به هدفتان خواهد رساند. خدمات این رستوران هم مثل بقیه رستوران‌های بیوک آدا وعده‌های غذایی روز را شامل می‌شود. در قسمت کافه رستوران آناستازیا نیز می‌توانید نوشیدنی‌ها، شیرینی‌های مختلف ترکی و دسرهای خوشمزه را امتحان کنید. آدرس این رستوران در محله معدن خیابان قاضی ملول شماره 24 است.



1398/04/24 | کد مطلب: 4538
10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم
10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم مریم نیساری
10 تا از بهترین رستوران‌های بیوک آدا را بشناسیم

کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری علاقمند به پژوهش در حوزه مباحث شهر، میراث فرهنگی و گردشگری


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !