انتقاد هیلاری کلینتون از اظهارات نژادپرستانه ترامپ علیه اعضای زن کنگره


انتقاد هیلاری کلینتون از اظهارات نژادپرستانه ترامپ علیه اعضای زن کنگره

رقیب شکست‌خورده دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا، از اظهارات نژادپرستانه او درباره زنان دموکرات کنگره به شدت انتقاد کرد.

انتقاد هیلاری کلینتون از اظهارات نژادپرستانه ترامپ علیه اعضای زن کنگرهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نیویورک پست، «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، یکشنبه شب از اظهارات نژادپرستانه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد.

ترامپ در پیامی توییتری خطاب به چند نماینده دموکرات نوشته بود بهتر است به کشورهایشان برگردند و به مناطق جنایت زده آنجا کمک کنند. اما هیلاری کلینتون با انتقاد از این اظهارات ترامپ اعلام کرد این دولت ترامپ است که به کمک نیاز دارد.

کلینتون درباره آیانا پریسلی، رشیده طلیب، الکسندریا اوکاسیو کورتز - سه دموکراتی که هدف لفاظی ترامپ قرار گرفته بودند- گفت آن‌ها اهل آمریکا هستند. ترامپ از «ایلهان عمر» هم انتقاد کرد. عمر در سومالی متولد شده و در سن ۱۲ سالگی به آمریکا پناهنده شده است.

این مشاجره‌ها زمانی آغاز شد که «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، این چهار عضو دموکرات را به دلیل نفوذشان در شبکه اجتماعی توییتر مسخره کرد. پلوسی در مصاحبه با نیویورک تایمز درباره این چهار عضو دموکرات گفته بود: «این آدم‌ها یک دنیایی عمومی و یک دنیای توییتری دارند. آن‌ها چهار نفر هستند و از همین طریق هم رای به دست آورده اند».

اوکاسیو کورتز این اظهارات پلوسی را بی احترامی شدید به زنان رنگین پوست توصیف کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید