تصویب سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت


تصویب سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت

خبرگزاری آریا- معاون مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:? سند راهبردی شرکت برای ارائه خدمات ارتباطی امن و پایدار، بازنگری و تصویب شد.

تصویب سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت
خبرگزاری آریا- معاون مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت: سند راهبردی شرکت برای ارائه خدمات ارتباطی امن و پایدار، بازنگری و تصویب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، نرگس طاهری افزود:با تصویب این سند راهبردی، شرکت ارتباطات زیرساخت تا افق 1404 راهبر اکوسیستم ارتباطات دیجیتال امن و پایدار در منطقه می‌شود.
وی افزود: این سند با روش شناسی مناسب و بازنگری بخش‌های مهم شامل ماموریت، چشم انداز، اهداف کلان، راهبرد‌ها و شاخص‌های آن و همچنین بررسی بازار مخابراتی همراه با شناسایی نیاز ذینفعان و تحلیل محیط بیرونی تنظیم شده است.
طاهری با اشاره به ماموریت اصلی شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان پیشران تحول دیجیتال کشور، بر ضرورت توسعه و بازمهندسی زیرساخت‌های اصلی شبکه ملی اطلاعات، امنیت و پایداری، افزایش کیفیت خدمات، کاهش قیمت تمام شده خدمات و گشایش بازار برای حضور موثر بخش غیر دولتی در کنار وظایف حاکمیتی تاکید کرد.
معاون راهبردی و توسعه کسب و کار گفت: ایجاد زنجیره همکاری‏‌های تجاری منسجم، کسب سهم مناسب از بازار‌های منطقه‌ای هدف، توسعه متوازن ابعاد حاکمیتی و تجاری و همچنین ارتقاء بهره وری کسب و کار از اهداف کلان سند راهبردی شرکت است و بر مبنای این اهداف، راهبرد‌ها و نقشه راهبردی این سند نیز طراحی و تنظیم شده است.
وی تصریح کرد: پیشرفت فناوری همراه با واقعیت‌های بازار و نیز روند کاربرد‌ها و ظرفیت مالی این شرکت، برنامه ریزی شبکه را از حالت سنتی بر مبنای تقاضا خارج و نظام برنامه ریزی شبکه را پیچیده‌تر کرده است.
طاهری خاطرنشان کرد: در تهیه این سند از اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی نظام و قانون برنامه ششم توسعه کشور، سند برنامه راهبردی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه ششم، سند "تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات" مصوب شورای عالی فضای مجازی و نظر خبرگان شرکت و سایر اسناد بالادستی مرتبط استفاده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو