پارک آبی وایلد وادی دبی، در تور دبی سفر باتو


پارک آبی وایلد وادی دبی، در تور دبی سفر باتو

پارک آبی وایلد وادی دبی، یکی از یزرگترین و مجهزترین پارک های آبی دنیاست. پارک آبی وایلد وادی همیشه سرشار از هیجان و صدای بچه هایی ست که در قسمت های مختلف پارک مشغول بازی هستند. پارک آبی وایلد وادی برای یک روز رویایی و آب تنی کردن در استخرهای متفاوت این پارک برای شما و خانواده تان یک گزینه ی یه شدت ممتاز است.

پارک آبی وایلد وادی دبی در تور دبی ارزان قیمت از لحاظ امکانات، با بزرگترین و بهترین پارک های آبی در جهان قابل مقایسه است .این پارک جزو 10 پارک آبی برتر در تمام جهان است . برای آنکه از تجهیزات منحصر به فرد پارک استفاده کنید، حتما یک بار باید آن را امتحان کنید . پارک در ساحل جمیرا واقع شده است و به صورت فوق العاده ای می توانید از منظره ی برج العرب، که در روبروی پارک واقع شده است منظره ای به یاد ماندنی را ببینید و یا با خانواده از زیباییهای آن عکسبرداری کنید .

تاریخچه پارک آی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی، در آغاز قرن بیست و یکم ساخته شده است . اما به صورت حیرت آوری تمیز است و سیستم تهمیر و نکهداری آن آن قدر حرفه ای عمل می کنند که نمی توانید بفهمید بعضی از تجهیزات بیشتر از بیست سال است که در آنجا قرار دارند . حدود 32 تجهیزات شنا در پارک وایلد وادی دبی وجود دارد و شما می توانید از آنها استفاده نمایید یا اینکه پس از شنا روی چمن ها دراز بکشید و حمام آفتاب بگیرید و پوست خود را زیر نور آفتاب دبی، برنزه کنید. بدون اینکه هزینه های سرسام آور برنزه کردن را در آرایشگاه ها بپردازید .

در معماری پارک از داستان های شخصیت های ملانصرالدین یا سندباد استفاده شده است.سرسره های آبی غول آسا و دیگر تجهیزات پارک به شدت توسط غریق نجات ها و پرسنل حرفه ای تحت نظر است و از لحاظ ایمنی در بالاترین سطح ممکن قرار دارند .در این مرکز حرفه ای هایی از بیش از 40 کشور دنیا فعالیت می کنند .

دقت در بازیافت برای حفاظت از محیط زیست در پارک آبی وایلد وادی دبی:

در پارک آبی وایلد وادی دبی، سعی می شود در اکثر موارد، از مواد قابل بازیافت استفاده شود و این برای مدیریت موضوعی بسیار حیاتی ست و همچنین مراجعه کنندگان نیز به علت این موضوع رویکرد کاملا متفاوتی نسبت به کارکرد پارک وایلد وادی دبی دارند . چرا که حس می کنند آنان به اخلاق حرفه ای بسیار پایبند هستند و در واقع همینطور هم هست .

تجهیزات پارک آبی وایلد وادی دبی :

تجهیزات مفرح این پارک برای هر سن ، گروه وزنی و شرایط خاص طراحی شده اند تا نهایت لذت برای همه، در هر سن و سالی مقدور باشد .

سرسره فری فال جمیراسکیرا :

به گزارش سفر باتو ، در بالای جمیرا سکیرا دو محفظه وجود دارد . این بازی پر طرفدارترین بازی در پارک آبی وایلد وادی دبی می باشد . شما حتی، برای سوار شدن و استفاده از جمیرا سکیرا، باید مدتی طولانی منتظر بمانید تا نوبتتان شود. سپس وارد محفظه می شوید . تازه می فهمید که نمی خواهید که این کار ترسناک را از ارتفاع حدود 80 متری انجام دهید . اما راهی وجود ندارد و درها بسته شده اند 5...4....3...2...1 وپرش از از ارتفاع 80 متری باسرعت 130 کیلومتر بر ساعت، در طولی حدود 120 متر . در لحظه لحظه ای که رو به پایین می روید قلبتان با سرعت بیشتری می تپد تا اینکه به اتمام خط می رسید و احساسی سراسر سبکی مثل پر وجودتان را فرا می گیرد. اینجاست که دوست دارید دوباره آن را امتحان کنید. گفتنی ست که جمیرا سکیرا در پارک آبی وایلد وادی دبی ، بعد از نمونمه مشابه در ایالات متحده امریکا دومین سرسره آبی جهان است .

برج سورژ:

در این سرسره در پارک آبی واید وادی دبی ، می توانید تا 5 نفر از دوستان یا خانواده تان را سوار تیوب کنید و پس از اینکه با هیجان و سرعت زیادی چند دور در سرسره با فشار آب بالا چرخیدید، سرسره شما را به داخل آب پرتاب می کند.

بلستر:

بلسترز در پارک آبی وایلد وادی دبی، ترنی ست که شما را با سرعت بالا در آب می چرخاند . این ترن با سرعتی بی نظیر ناشی از فشار آب شما را به اوج هیجان و لذت می رساند.

تنتریوم اَلِی:

می توانید تا 4 نفر سوار این سرسره شوید و سرسره بعد از دو پیچ با سرعت بالا و آب دوار که مثل فروکشیدن شما در خود می باشد، شما را به استخر پرتاب می کند .

یوها :

یوها شما را به سفری هیجان انگیز در آبهای پارک آبی وایلد وادی دبی می برد . برای این موضوع نیاز است شما شنا بلد باشید وگرنه حتما از جلیقه نجات استفاده کنید .

موج سواری:

از هیجان انگیز ترین بازی های پارک آبی وایلد وادی دبی می باشد . شبیه ساز رودخانه ای را که در آن موج هایی تا ارتفاع 1.5 متر تولید می کند آماده می کند تا بتوانید ، این کار غیر قابل باور را در استخر انجام دهید : موج سواری!

طراحی این بخش توسط معمار بنام آمریکایی "لوکاس لوکتفلد" با آخرین معیارهارها و استانداردهای ریاضی و هیدرولوژی ساخنه شده است. غیر از پارک آبی وایلد وادی دبی ، فقط 3 پارک دیگر چنین امکانی را در کل جهان دارند . پس شک نکنید . تخته موج سواریتان را بردارید و از این هیجان ناب و کم نظیر در جهان لذتی به یاد ماندنی ببرید .

رود شناور:

این رودخانه مصنوعی در پارک وایلد وادی دبی با قدرت تولید صد هزار لیتر ایجاد موجهایی با ارتفاع مناسب می کند . فقط به یاد داشته باشید که اگر شنا بلد نیستید، حتماً از لایف جکت استفده کنید .

مراکز خرید و رستوران ها :

پارک وایلد وادی دبی، برای خرید و سرگرمی به غیر از قسمت آبی، 2 مرکز فروش و 3 رستوران غذا با منوهای عربی ، جهانی و باربیکیو دارد که می توانید از خوردن و خرید بهترین برندهای جهان، لذت ببرید .

پارکینگ:

پارکینگ بزرگ پارک آبی وایلد وادی دبی این امکان را به شما می دهد که با وسیله نقلیه خودتان به آنجا بروید.

قیمت بلیط:

در پایان باید گفت که به نسبت پارک های آبی دیگر در جهان، پارک آبی وایلد وادی دبی گران است اما هر چه باشد برای لذت بردن از یک روز عالی و به یاد ماندنی می ارزد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا