ضرب‌وشتم جنون‌آمیز زن ویتنامی توسط شوهرش در مقابل کودک خردسال! +فیلم


مرد کره‌ای به دلیل مضحکی در یک اقدام جنون‌آمیز و وحشتناک در مقابل چشمان وحشت‌زده و گریان کودک خردسالش اقدام به کتک زدن همسر ویتنامی‌اش کرد.

ضرب‌وشتم جنون‌آمیز زن ویتنامی توسط شوهرش در مقابل کودک خردسال! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، متاسفانه برخی مردان قدرت مردانگی را در ضعیف‌کشی و اعمال زور به زنان می‌دانند، حال آنکه این قدرت از روز نخست خلقت به آن‌ها در واقع برای مراقبت از زنان داده شد. بدون شک امروزه کتک زدن زن یکی از مشخصات مردان زورگو و بی‌منطق است به ویژه آنکه این عمل در مقابل کودکان انجام شود. مانند اقدام جنون‌آمیز یک مرد جوان کره‌ای که با کتک زدن همسرش مقابل کودک خردسال خود به سوژه رسانه‌ها در این کشور تبدیل شد.

این مرد خشن و زورگو به دلیلی مضحک و تنها به خاطر آنکه همسر ویتنامی‌اش قادر به صحبت کردن با زبان کره‌ای به شکلی روان نبود او را به باد کتک گرفت. این مرد که هویتش "کیم" اعلام شده است به مدت بیش از ۳ ساعت و با این ادعا که سایر مردان نیز مانند او عمل می‌کنند زن بیچاره‌اش را در مقابل چشمان وحشت‌زده و گریان کودکش مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

ویدئویی که منتشر شده است اقدام جنون‌آمیز این مرد کره‌ای را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که زن بیچاره در کنار یک کمد پناه گرفته است شوهر او در حالی که بر سرش فریاد می‌زند: "مگه من به تو نگفتم که تو در ویتنام زندگی نمی‌کنی؟" به طور پیاپی با مشت و لگد به سر و صورت و بدن او می‌کوبد. این در حالی است که در چند قدمی این مرد دیوانه پسر ۲ ساله‌اش حضور دارد و در حالی که از دیدن صحنه وحشتناک کتک خوردن مادرش وحشت کرده و به شدت گریه می‌کند دیده می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی کره جنوبی این حادثه در تاریخ ۴ جولای و در شهر «یونگنام» واقع در استان جولا رخ داد. پس از انتشار این ویدئو این مرد در تاریخ ۶ جولای توسط پلیس کره جنوبی و به اتهام سوءاستفاده و اذیت و آزار همسر و فرزندش بازداشت شد. همسر ویتنامی این مرد به رسانه‌های کره‌ای گفت شوهرش به دلیل آنکه او نمی‌تواند به صورت سلیس و روان کره‌ای صحبت کند او را مورد ضرب‌وشتم قرار داده است.

پس از این حادثه قربانی و فرزندش به یک پناهگاه محلی منتقل شدند. این زن همچنین به دلیل جراحت‌های وارد به بدنش در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت.

گفتنی است؛ قرار است به زودی این مرد در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرد.

انتهای پیام/

رفتار وحشتناک مرد کره ای با همسر ویتنامی اش سوژه رسانه ها شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟