بخش سی سی یو بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر به بهره برداری رسید


بخش سی سی یو بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر به بهره برداری رسید

اهواز - ایرنا - بخش سی سی یو بیمارستان امام موسی کاظم (ع) وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیر درمان تامین اجتماعی در آیین بهره برداری از این بخش گفت: یکی از نیازهای مهم بیمارستان ماهشهر برخورداری از بخش ویژه سی سی یو بود که با چهار تخت و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.
وی در ادامه با اشاره به تجهیز اتاق عمل این بیمارستان افزود: با صرف ۱۰ میلیارد ریال این بیمارستان ۹۶ تختخوابی به یک دستگاه سیستسکوپی و یک دستگاه آندوسکوپی نیز مجهز شد تا امکان عمل جراحی بیماران کلیوی و تشخیص بیماری های گوارشی امکان پذیر شود.
وی از جذب ۱۶ پزشک متخصص در این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: کمبود پزشکان متخصص در بعضی از رشته ها یکی از مشکلات جدی مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان است.
علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از تجهیز بیشتر بیمارستان امام موسی کاظم (ع)، خواستار رسیدگی بیشتر به سلامت و درمان مردم این شهرستان بندری شد.
محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر نیز از اهتمام ویژه سازمان تامین اجتماعی در احداث، تجهیز و راه اندازی بیمارستان ماهشهر و فعال کردن بخش سی. سی یو در هفته تامین اجتماعی تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه امروز نیاز به ساخت بیمارستان و مراکز درمانی جدید در منطقه نیست افزود: مراکز درمانی و بیمارستانی موجود باید به صورت مطلوب تجهیز شوند و با استفاده از پزشکان موردنیاز و نیروهای متخصص از ظرفیت این مراکز به نحو مطلوب استفاده شود.
بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام موسی کاظم که در سال ۱۳۹۳ راه اندازی شد دارای بخش‌های اورژانس،، ارتوپدی، ارولوژی، دندانپزشکی، اطفال، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، نوزادان، اتاق عمل،، زایمان و دیگر واحدهای پاراکلینیک و درمانگاهی است.
۶۰۶۵ / ‏‬ ۶۰۳۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!