گواهینامه خلبانی را در فرودگاه پیام بگیرید/بزرگترین مجموعه آموزش خلبانی کشور


گواهینامه خلبانی را در فرودگاه پیام بگیرید/بزرگترین مجموعه آموزش خلبانی کشور

فرودگاه بین المللی پیام در زمینه آموزش خلبانی، برترین و بزرگترین مراکز آموزش کشور می باشد که در حوزه آموزش و اعطا گواهینامه خلبانی (ppl-cpl -Instrument) طبق استانداردهای بین المللی فعالیت خود را از سال1385 آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، فرودگاه بین المللی پیام از ابتدای تاسیس ( 1369) با کاربری کارگو (حمل و نقل بار) فعالیت خود را آغاز کرده و پس از اندکی با افزوده شدن چندین مدرسه آموزش خلبانی به بزرگترین و برترین مرکز آموزش خلبانی کشور تبدیل شده است که در حال حاضر بیش از 2000 متقاضی و علاقه مندحوزه صنعت هوایی در مدارس این فرودگاه مشغول به آموزش هستند.


بنا بر این گزارش ؛ 5 مرکز آموزش خلبانی در فرودگاه پیام فعالیت دارند و روزانه میانگین بیش از 80 پرواز آموزشی در این فرودگاه انجام می پذیرد.


بنا بر آمار معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی پیام بیش از 300 هزار پرواز آموزشی (از سال 1385 تا کنون ) در این فرودگاه صورت گرفته است.


فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری و اطلاعات است که در سال 1396 مجوزهای اولیه برای برقراری پروازهای مسافری در این فرودگاه اخذ کرد و از شهریور 1397 پروازهای مسافری از این فرودگاه آغاز شد در حال حاضر وقفه ای در این حوزه به وجود آمده که مسئولان در تلاش برای از سرگیری پروازهای مسافری از این فرودگاه هستند.


از دیگر شاخصه های مهم حوزه فرودگاهی پیام می توان به موضوع راه اندازی بخش پرواز های تفریحی نیز اشاره کرد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی