حمایت همه‌جانبه از چغندرقندکاران


حمایت همه‌جانبه از چغندرقندکاران

طرح توسعه کشت چغندر قند پاییزه، در حوزه تعاونی‌های تولید، بر اساس تفاهم‌نامه اتحادیه مرکزی تعاونی‌های تولید و مجری طرح چغندر قند، اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی، حسین شیرزاد افزود: در راستای همکاری مشترک با مجری طرح چغندر قند وزارت جهاد کشاورزی با اتحادیه مرکزی تعاونی‌های تولید، طرح مشترک مدیریت و توسعه کشت‌های پاییزه چغندر قند به منظور حمایت‌های فنی و بازرگانی کشاورزان این محصول در قالب کشاورزی قراردادی در زنجیره ارزش اجرایی می‌شود.
به گفته وی، با اجرای این طرح مشترک، در تلاش هستیم سهم بهره‌برداران افزایش و موانع تولید را در این حوزه به حداقل برسانیم.
این مسئول افزود: تسهیل امور بهره‌برداران در تحویل به موقع محصول چغندر قند به کارخانجات از دیگر موضوعات مهم این طرح مشترک است.
شیرزاد اضافه کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مجری طرح چغندر قند در وزارت جهاد کشاورزی، ​ حمایت‌های لازم را نسبت به تامین منابع مالی، اعتباری و کمک‌های فنی و آموزشی برای بهره‌برداران این محصول را از طریق شبکه تعاونی‌های تولید در اولویت کار خود قرار داده است.
وی بکارگیری ظرفیت‌های اجرایی و قانونی تعاونی‌های تولید و نقش آن در ارتقای بهره‌وری در بخش کشاورزی را به عنوان راهبرد اصلی تعاونی‌های تولید عنوان کرد و گفت: تدوین و اجرای طرح مشترک در قالب کشاورزی قراردادی و هدفمند یک رویکرد برد – برد محسوب و اجرای این تفاهم‌نامه را در جهت نقش‌آفرینی شبکه تعاونی‌های تولید روستایی کشور در زنجیره تولید ارزشمند برشمرد.
رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان، حمایت همه‌جانبه این سازمان از تعاونی‌های تولید، بخصوص تامین نقدینگی در اجرای موفق این طرح مشترک را قطعی دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !