سمنان میزبان گروه موسیقی اورنگ شد


سمنان میزبان گروه موسیقی اورنگ شد

سمنان- ایرنا- اجرای موسیقی سنتی با عنوان «دشتی مرکب» توسط گروه موسیقی اورنگ روز جمعه چهارم مرداد 98 ساعت 20 و 30 دقیقه در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود .

رییس انجمن موسیقی استان سمنان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: گروه موسیقی اورنگ اجراهایی را پیش از این در شهرهای مختلف ایران و اجراهایی را نیز خارج از کشور داشته است و این کنسرت با عنوان «دشتی مرکب» با حمایت انجمن موسیقی استان سمنان روز جمعه چهارم مرداد در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان به اجرا خواهند رساند.

رامین صبری افزود: علاوه بر مهدی امامی خواننده این گروه که از هنرمندان مطرح استان سمنان است، بیش از نیمی از نوازندگان این گروه را نیز هنرمندان بومی استان تشکیل می دهند و حمایت از هنرمندان بومی از اولویت های انجمن موسیقی استان سمنان است.

مهدی امامی خواننده گروه موسیقی اورنگ در این اجراست و حمید بررزویی، احسان لیوانی، امین پرویززاده، محمدباقر زینالی، فراز معماریان و کسری زندی، به ترتیب سازهای سنتور، نی، کمانچه، عود، تنبک و سه‌تار را می نوازند و اعضای این گروه موسیقی سنتی ایرانی را تشکیل می دهند.

مهدی امامی متولد ۱۳۶۱ از خوانندگان موسیقی سنتی ایران است که ابتدا در شهر سمنان نزد پدرش احمد امامی مقدمات آواز و نوازندگی دف و تمبک را آموخت و در ادامه نزد استادانی از جمله لطفی، شجریان، حسن ادیب و محسن کرامتی، بهره برده است. از برخی از آلبوم های وی می توان به نوروز صبا، من همان نایم، تصنیف های عارف قزوینی، خزان، نغمه های مرکب، بزم دور و سرخانه اشاره کرد.

بلیت این اجرا در آموزشگاه‌های ماهور، روح افزا، گالری هنر اول و آفرینش های هنری سمنان به فروش می رسد.

۹۸۵۶/‏۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...