300 خانه برای مددجویان بهزیستی بوشهر ساخته می‌شود


300 خانه برای مددجویان بهزیستی بوشهر ساخته می‌شود

بوشهر- ایرنا- براساس تفاهم نامه منعقد شده میان عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور 300 واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در استان احداث می شود.

استاندار بوشهر گفت: با احداث این واحد های مسکونی بخش زیادی از مشکلات خانواده های دارای افراد معلول در استان حل می شود.

عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل و معاونان سازمان بهزیستی استان بوشهر به مناسبت هفته بهزیستی افزود: کار در بهزیستی سختی‌های مخصوص به خود را دارد و با توجه به جامعه هدف خاصی که بهزیستی دارد، فعالیت متولیان امر در این بخش قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی در زمان مقرر بیان کرد: باید در موضوع سلامت جامعه هدف بهزیستی برنامه ریزی لازم انجام و کارهای خوب انجام شده در این بخش را تداوم داد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به حجم کارهای انجام شده در بهزیستی نباید اجازه داد با یک سهل انگاری خدمات انجام شده تخریب شود.

گراوند ادامه داد: مسئولیت بهزیستی سنگین است و باید با دقت و حوصله امور مربوط به حوزه های مختلف پیگیری شود.

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت:

استاندار بوشهر گفت: احداث ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه سازمان بهزیستی استان، بخش زیادی از مشکلات خانواده های دارای افراد معلول را حل خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۷۶ هزار و ۶۴۱ نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان هستند و این سازمان ۱۵۰ مسئولیت در قبال جامعه هدف خود دارد.

علی پولادی ریشهری افزود: سال گذشته ۹۱۹ فرصت شغلی در استان بوشهر برای مددجویان بهزیستی فراهم و از اول سال تاکنون نیز ۶۶۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شده است.

‌۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس