بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در خفا ترکید !


هافبک عراقی تیم پرسپولیس سرانجام با این تیم تمدید کرد تا وضعیت فهرست پرسپولیس بهتر و بهتر شود. نوشته بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در خفا ترکید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در خفا ترکید !

بشار رسن در دوحه با پرسپولیس بست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۷:۱۰
بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در خفا ترکید !

هافبک عراقی تیم پرسپولیس سرانجام با این تیم تمدید کرد تا وضعیت فهرست پرسپولیس بهتر و بهتر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس این روزها آخرین گام های خود در بازار نقل و انتقالات را برمی‌دارد. وحید امیری ستاره تیم ملی و ترابزون با این تیم قرارداد بست و روز گذشته ( چهارشنبه ) بشار رسن با ایرج عرب به توافق رسید تا قرارداد این بازیکن نیز تمدید شود.

بشار رسن در تابستان لیگ هفدهم پرسپولیسی شد و عملکرد بسیار خوبی را در دو فصل از خود نشان داد. او اگرچه آمار گل و پاس گل بالایی نداشت اما در ترکیب سرخپوشان موثر ظاهر شد و به خصوص در دوران محرومیت نقل و انتقالاتی، نمایش های اثرگذاری را از خود نشان داد.

پیش از پایان فصل، فشار هواداران باعث شد تا پرسپولیس رسن را به میز مذاکره بیاورد و حتی قرارداد او را هم تمدید کند اما سپس مشخص شد که این قرارداد به خاطر خالی بودن جای مبلغ، از اعتبار برخوردار نیست.

پس از آن رسن اگرچه تمایل داشت تا در پرسپولیس بماند اما نسبت به وضعیت مالی و مشکلات ارزی گلایه هایی را داشت و به نوعی خیلی ها تصور کردند او فوتبالش را در جایی غیر از تهران ادامه خواهد داد اما در نهایت اتفاق رقم نخورد و بشار در پرسپولیس ماندنی شد.

با حضور او تعداد بازیکنان تیم پرسپولیس در خط هافبک بیشتر می شود و البته باتوجه به جدایی سروش حالا رسن نقش کلیدی تری در میانه میدان خواهد داشت.

نکته مثبت این که هافبک شماره ۵ عراقی در لیست بزرگسالان قرار ندارد و همین موضوع اتفاق مثبتی برای این بازیکن محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قطعی شد ناریمان الصالحی، زن عراقی مصطفی زمانی است ! + بیوگرافی عروس عراقی و عکس ها