آشنایی با چند قرص لاغری گیاهی ایرانی


آشنایی با چند قرص لاغری گیاهی ایرانی

کاهش وزن و لاغری یکی از مسائلی است که دغدغه ذهنی خیلی از افراد را تشکیل می دهد. استفاده از یک قرص لاغری گیاهی که بتواند ضمن کاهش وزن سریع و چربی سوزی قوی عوارض جانبی شدیدی نیز بر بدن نداشته باشد، دغدغه مهمتری است که باید حتما به آن توجه کرد. چرا که گاهی اوقات مصرف داروهای غیرمجاز و مضر به منظور کاهش وزن، می تواند عوارضی به مراتب بدتر از عوارض...

کاهش وزن و لاغری یکی از مسائلی است که دغدغه ذهنی خیلی از افراد را تشکیل می دهد. استفاده از یک قرص لاغری گیاهی که بتواند ضمن کاهش وزن سریع و چربی سوزی قوی عوارض جانبی شدیدی نیز بر بدن نداشته باشد، دغدغه مهمتری است که باید حتما به آن توجه کرد.

چرا که گاهی اوقات مصرف داروهای غیرمجاز و مضر به منظور کاهش وزن، می تواند عوارضی به مراتب بدتر از عوارض چاقی برای سلامتی افراد داشته باشد.

داروخانه آنلاین درمانگیاه با هدف معرفی و ارائه داروهای گیاهی سالم و مطمئن و مجاز ایرانی، چندین داروی گیاهی لاغری را به شما ارائه کرده است که در این مطلب، هر کدام به طور خلاصه معرفی شده اند.

قرص لاغری هزال

هزال یک قرص گیاهی است که برای کاهش وزن اثرگذاری مناسبی دارد. این دارو از ترکیب بیش از ۷ نوع گیاه دارویی تولید شده است.

آشنایی با چند قرص لاغری گیاهی ایرانی

موارد استفاده قرص هزال

کاهش وزن کاهش اشتها پاکسازی بدن

اجزای فرآورده

زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی و اشق و دیگر ترکیبات گیاهی موثر در لاغری

مکانیسم اثر قرص لاغری هزال

قرص لاغری گیاهی هزال یک ترکیب آزمایش شده از عصاره گیاهان بوده که از طریق دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، کم کردن اشتها و محرک مکانیسم تجزیه چربی ها در کاهش وزن بسیار موثر می‌باشد.سته حاوی ۶۰ قرص است که با توجه به مصرف روزانه ۲ قرص، برای مصرف یکماه کافی است.

قرص لاغری فلوردو

قرص فلوردو یک قرص لاغری ایرانی است که توسط لابراتوار داروسازی سینافرآور تولید و به عنوان یک داروی گیاهی لاغری قوی بازار عرضه شده است.

قرص لاغری فلوردو با ترکیب چندین گیاه دارویی مختلف شامل سیاه توسه، نعنا فلفلی، ختمی، چای سبز، انجدان رومی و سولیداژ، سه فرآیند چربی سوزی، کاهش اشتها و افزایش دفع مواد غذایی ازبدن را تحریک و تسریع می کند و به این صورت لاعث کاهش وزن و لاغری می شود.

آشنایی با چند قرص لاغری گیاهی ایرانی

موارد مصرف قرص فلوردو

کاهش جذب قند کاهش وزن کاهش کلسترول و تری گلیسرید از بین برنده چربی های زائد بدن به ویژه شکم و پهلو کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک درمان ناراحتی های گوارشی از جمله: نفخ، ترش کردن، التهاب گوارشی و کبد چرب رفع اشتهای کاذب تقویت معده و رفع رفلکس های معده

کپسول لاغری اسلیم مکس

قرص اسلیم مکس به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربی ها در کاهش وزن موثر می باشد.

ترکیب گالوکاتشین گالات موجود در آن، از بین برنده فوق العاده چربی های بدن هست. بدین منظور با مهار فعالیت آنزیم COMT باعث بالارفتن غلظت کاتکول آمین ها در سیتوزول سلول ها شده و باعث افزایش سوخت و ساز آنها در بدن می شود.

قرص اسلیم مکس همچنین با کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها و کاهش جذب روده ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک میکند.

آشنایی با چند قرص لاغری گیاهی ایرانی

اجزای تشکیل دهنده فرآورده

فرمولاسیون اسلیم مکس برای لاغری از ترکیب چهار گیاه دارویی تشکیل شده است. این گیاهان عبارتند از: تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی

پودر گیاهی ضد اشتها پی برن

پی برن یک داروی گیاهی لاغری و مکمل کاهش اشتها موثر و بی ضرر، شامل پوسته پسیلیوم و پوسته گندم است که به عنوان ملین گیاهی و درمان فوری یبوست و درمان قطعی یبوست و داروی گیاهی کلسترول خون هم کاربرد دارد.

اگر شما هم از کسانی هستید که به دلیل عدم توانایی در کنترل اشتها دچار چاقی هستید و یا از گرانی بیش از حد داروهای لاغری خسته شده اید، پی برن بهترین پیشنهاد برای شماست.

آشنایی با چند قرص لاغری گیاهی ایرانی

پی برن سرشار از الیاف خوراکی غیر قابل جذب بوده و به دلیل وجود پسیلیوم دارای ترکیبات مفید موسیلاژی است.

نوشیدن مخلوط این فرآورده همراه با مایعات مطبوع بوده و عبور آن از مری به راحتی صورت می گیرد. مهمترین کاربرد پی برن، در رژیم های لاغری است.

برای کسانیکه همیشه احساس گرسنگی و نیاز به خوراکی می کنند و به این دلیل، دچار افزایش وزن و چاقی می شوند، پی برن یک درمان مناسب است. چرا که بدون داشتن کالری بالا، باعث رفع احساس گرسنگی برای زمان طولانی می شود.

پی برن با دارا بودن درصد بالای فیبرهای خوراکی ، پس از جذب آب در معده ، متورم شده و بخشی از معده را پر می کند که این امر باعث کاهش احساس گرسنگی می شود.

از طرف دیگر این افزایش حجم ، آنزیم های معدی را رقیق کرده و با جلوگیری از برهم کنش ماده غذایی با آنزیم ها موجب افزایش ماندگاری مواد و طولانی تر شدن احساس سیری شده و از طریق این دو مکانیسم به روشی کاملا طبیعی با کاهش مصرف مواد غذایی میتواند در رژیم های لاغری همراه با ورزش های مناسب ، نتایج مطلوب ظاهر نماید.

برای مطالعه و آشنایی ببیشتر درباره هریک از این داروها و یا ثبت سفارش خرید اینترنتی آنها میتوانید به سایت درمانگیاه که با مجوز وزارت بهداشت اقدام به فروش آنلاین مکملهای گیاهی می نماید، مراجعه فرمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط