چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ


چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ نام اپلیکیشن روسی است که در ژانویه 2017 برای iOS و در فوریه همان سال برای اندروید منتشر شده و بعد از گذشت دو سال هنوز طرفدار دارد و این روزها به چالشی داغ در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل […] نوشته چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ اولین بار در مجله اینترنتی حرف...

چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ

اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ نام اپلیکیشن روسی است که در ژانویه ۲۰۱۷ برای iOS و در فوریه همان سال برای اندروید منتشر شده و بعد از گذشت دو سال هنوز طرفدار دارد و این روزها به چالشی داغ در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است و به ترند تبدیل شده است.

اسم اپلیکیشن پیری چهره

یکی از نرم افزارهایی که طرفداران زیادی دارد، نرم افزار چالش عکس پیری است که بهترین برنامه و نرم افزار چالش پیری (FaceApp) نام دارد که از سال ۲۰۱۷ تاکنون مدام در حال پیشرفت عملکرد خود بوده است.

چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ

چالش پیری در اینستاگرام

بعد از گذشت دو سال از ساخت نرم افزار پیری چهره با نام FaceApp که یک ترند قدیمی بوده، دوباره به ترند روز ۲۰۱۹ تبدیل شده و در صدر اخبار قرار گرفته است.
نکته جالب در مورد فیس اپ اینجاست که برای پیر و جوان کردن یا اعمال افکت، فقط به سلفی‌های گوشی محدود نیست بلکه تقریبا عکس هر کسی را می‌توانید در آن بارگذاری کنید که یکی از دلایل ترند شدن اپ هم همین موضوع بوده.
فیس اپ حتی بعضی حیوانات خانگی را هم تشخیص می‌دهد و این باعث شده که نسبت به رقبایش اپلیکیشن بسیار جذابی باشد.

چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ

آموزش نصب و راه اندازی اپلیکیشن پیری چهره

ابتدا برنامه تغییر چهره و پیری و اپلیکیشن فیش آپ را دانلود کرده و بعد از نصب که هم برای iso و هم برای اندروید وجود دارد ، چالش پیری راه بیندازید.
پس از نصب اپلیکیشن، از خودتان یک سلفی بگیرید و حتما به اینترنت متصل باشید.
فیس اپ پس از بارگذاری عکس، امکان تغییر چهره را در اختیارتان قرار می‌دهد که پیر کردن فقط یکی از آن‌هاست.
کارهای جالب‌تری مثل آرایش چهره، تغییر رنگ مو، گذاشتن ریش و گذاشتن عینک دودی روی چهره افراد را هم می‌توانید با این اپلیکیشن انجام دهید و حتی روی لب‌های آن‌ها لبخند زورکی بنشانید!
با انتخاب افکت های چهره خود را تغییر دهید. Face App بر اساس هوش مصنوعی می تواند این تغییرات را روی چهره اعمال کند.

بیشتر بخوانید : دانلود تقویم ۹۸

سازندگان برنامه پیری صورت فیس آپ

برنامه پیری صورت فیس آپ FaceApp توسط تیمی کوچک از سنت پترزبورگ روسیه ساخته شده است.
یاروسلاو گونچاروف، بنیانگذار و مدیر عامل فیس اپ می‌گوید: «ما فناوری جدیدی را توسعه دادیم تا با استفاده از شبکه‌های عصبی بتواند چهره افراد را دستکاری کند در حالی که هنوز قابلیت فتورئالیستی آن حفظ شده است.»
مدیر عامل برنامه پیری صورت تاکید دارد که فناوری و اپلیگیشن آن‌ها سعی در تغییر چهره دارد ولی نمی‌خواهد یک چهره فانتزی یا خیالی بسازد بلکه ویژگی‌های واقعی چهره باقی می‌مانند و همین موضوع فیس اپ را از سایر اپ‌های مشابه متمایز ساخته است
فیس اپ از دو سال پیش به‌روزرسانی‌های مختلفی دریافت کرده و قابلیت‌های جدیدی را اضافه کرده است اما هیچ کدام طی هفته اخیر به اندازه پیر کردن افراد جوان مورد استقبال قرار نگرفته‌اند.
فیس اپ به لطف به کارگیری هوش مصنوعی می‌تواند چهره‌ها را به معنای واقعی کلمه دگرگون کند.

چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ

دسترسی برنامه فیس آپ به گالری تصاویر

تغییر تصاویر در فیس اپ به صورت آنلاین و در فضای ابری انجام می‌شود و برای این موضوع، لازم است که اپلیکیشن به گالری تصاویر شما دسترسی پیدا کند

دسترسی آزاد به گالری تصاویر

به گزارش بعضی کاربران نسخه iOS اپلیکیشن حتی در صورتی که دسترسی به گالری را به آن ندهید، باز هم می‌تواند به تصاویر شما دسترسی پیدا کند که این برخی کاربران را نگران کرده است.

در همین راستا مدیر عامل شرکت سازنده فیس اپ سال گذشته به کاربران اطمینان خاطر داده بود که تصاویر این اپلیکیشن بعد از پردازش، بلافاصله از سرورها پاک می‌شوند و همچنین به این موضوع اشاره کرده بود که فیس اپ بر خلاف اپلیکیشنی مثل Meitu، دسترسی‌های نامربوطی مثل موقعیت جغرافیایی را از کاربران طلب نمی‌کند که با یک چک ساده می توانید از این موضوع مطمئن شوید.

دسترسی آزاد به تصاویر گالری می‌تواند برای بعضی از افراد، موضوع نگران‌کننده‌ای باشد. با این وجود با ترند شدن مجدد اپلیکیشن در شبکه‌های اجتماعی به نظر می‌رسد خیلی‌ها به این موضوع توجهی ندارند

دانلود برنامه FaceApp

توجه: در صورتی که موفق به دانلود مستقیم اپلیکیشن از گوگل پلی نشدید، کافیست گوگل پلی را از تنظیمات اندروید Clear Cache و Clear Data کرده و سپس با ابزار تغییردهنده آی پی یک بار دیگر وارد اپلیکیشن شوید.

این نرم افزار را برای گوشی های اندروید و ای او اس از لینک های زیر میتوانید دانلود کنید

چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ چالش پیری با اپلیکیشن پیری چهره فیس آپ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها