بارقه امید زنده شد


بارقه امید زنده شد

بندرعباس- ایرنا- زندگی آیت الله نعیم‌آبادی برای ما طلبه‌های جوان درس است و انتصاب حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید بندرعباس بارقه امید را در مردم و طلبه‌ها زنده کرد.

امام جمعه جاسک روز پنجشنبه در نشست شورای اداری هرمزگان و آیین تکریم و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان هرمزگان، اظهارداشت: آیت‌الله نعیم‌آبادی را از خودمان می دانیم و خطبه‌های نماز جمعه ایشان محور وحدت و همدلی بوده است.

حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان، انتصاب حجت الاسلام عبادی‌زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در یک مسوولیت کلان و راهبردی را نشانه حس اعتماد مقام معظم رهبری است.

وی از عبادی زاده نیز به عنوان استاد اخلاق حوزه و دانشگاه یاد کرد که اخلاق عملی ونظری را هردو در این شخصیت جمع شده است و به درطول این سال‌ها به عنوان یک محور و علمدار در کنار آیت الله نعیم آبادی بودند.

امام جمعه جاسک ابرازداشت: هرمزگان علاوه بر این‌که به فضای همدلی، اتحاد بین علمای شیعه و سنی زبانزد است، در این استان علمای بافضیلت و نیروهای ارزشمند علمی وجود دارند که منشا خدمات زیادی برای مردم استان خواهند بود و اینها از برکات وجودی و فضای وحدتی است که آیت الله نعیم آبادی ایجاد کردند.

آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز پنج‌شنبه با حضور حجت‎الاسلام گلپایگانی، استاندار هرمزگان، رییس دفتر معظم رهبری و حجت‌الاسلام علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های شهدا در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ۱۳ آذر ۱۳۶۹ به سمت نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب شد.

وی با ۷۵ سال سن، تالیف ۷۸ جلد کتاب را در کارنامه خود دارد.

آخرین خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ۲۱ تیرماه امسال به امامت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده که از این پس نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس است، سابقه خدمت در کسوت امام جمعه قشم، مدیرکل اوقات وامور خیریه استان، استاد دانشگاه و حوزه علمیه و مدیرحوزه‌های علمیه هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

۶۰۴۸/‏۹۸۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان