ثبت شرکت در کرج و ثبت برند با هانا ثبت


ثبت شرکت در کرج و ثبت برند با هانا ثبت

دراین متن به ثبت شرکت در کرج و همچنین ثبت برند در کرج و استان البرز خواهیم پرداخت. طبق ماده 20 قانون تجارت شرکتها به 7 دسته شرکتهای سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط سهامی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تقسیم می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم ثبت شرکت و برند در کرج و استان البرز را شرح دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هاناثبت، کرج را با نام ایران کوچک می‌شناسند که در آن تقریباً تمامی اقوام ایرانی زندگی می‌کنند. تنوع نژادی و جمعیت بالای این شهر فرصت مناسبی را برای فعالیت‌های اقتصادی و درآمدزایی به وجود آورده است. برای ایجاد کسب و کار ثبت شرکت در کرج الزامی است. این شرکت‌ها طبق ماده ۲۰ قانون تجارت به ۷ دسته شرکتها سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط سهامی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تقسیم می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم ثبت شرکت و برند در کرج و استان البرز و استان البرز را شرح دهیم. در ابتدا در مورد کرج و ویژگی‌های آن توضیح دادیم و در ادامه روند ثبت شرکت و برند و مدارک مورد نیاز آن را در استان البرز را شرح می‌دهیم.

مفاد ثبت شرکت در کرج

برای ثبت شرکت در کرج و دیگر شهرهای ایران باید از مجموعه قوانینی که قانون‌گذار تعیین کرده پیروی کرد. به طور مثال حداقل سن برای ثبت شرکت ۱۸ سال است. طبق قوانین ثبت شرکت تعداد شرکای لازم برای هر یک از نوع شرکت‌ها عبارتند از:

- شرکت‌هایی که حداقل ۲ نفر شریک یا سهامدار نیاز دارد عبارتند از: شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت نسبی و شرکت مختلط سهامی

- شرکت‌هایی که به حداقل ۳ شریک نیاز دارند عبارتند از: شرکت مختلط سهامی و شرکت سهامی خاص

- شرکت‌های سهامی عام حداقل به ۵ شریک احتیاج دارند

- شرکت‌های تعاونی تولید و مصرف به ۷ شریک نیاز دارند

مدارک لازم برای ثبت شرکت در کرج

پس از انتخاب نوع شرکت و تعیین شرکای شرکت، لازم است مدارکی را برای تاسیس شرکت تهیه کنید و آن‌ها را در پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری بارگذاری کنید. اصل مدارک را در مرحله بعد به این اداره ارسال کنید. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در کرج و استان البرز عبارتند از:

- دو نسخه تقاضانامه تکمیل شده

- دو نسخه شرکت‌نامه کامل

- دو نسخه اساسنامه کامل شرکت

- در صورت نیاز به مجوز، مجوزهای فعالیت از مراجع ذی‌ربط

- تصاویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکا، مدیران و هیئت نظارت

- اصل گواهی عدم سوءپیشینه اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل

- دو نسخه صورت‌جلسه مجمع عمومی مؤسسین

- وکالتنامه معتبر وکیل رسیدگی‌کننده به پرونده

- ارائه اقرارنامه مدیران و بازرسان شرکت

ثبت شرکت در کرج و ثبت برند با هانا ثبت

مراحل ثبت برند در کرج

مراحل ثبت برند در کرج مانند ثبت دیگر برندها است که در مطلب ثبت علامت تجاری به صورت مفصل به آن پرداخته شده است در اینجا مراحل قانونی ثبت برند در کرج را می‌آوریم و برای اطلاعات بیشتر به دیگر مطالب سایت مراجعه کنید. مراحل ثبت برند مواد غذایی عبارت از:

- به طور کلی قبل از ثبت هر برندی، استعلام برند برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه به انجام می‌رسد.

- پس از انتخاب برند و استعلام آن به سامانه اداره مالکیت معنوی به نشانی http://iripo.ssaa.ir/ رفته و اطلاعات لازم را وارد کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال نموده و کد پیگیری را دریافت می‌کنید.

- در صورت قبولی برند شما در سامانه و عدم اخطار نقص پرونده یا رد پرونده مجوز آگهی نوبت اول داده شده و آن را در روزنامه رسمی کشور منتشر می‌نمایید.

- پس از انتشار آگهی، اصل تمامی مدارک باید به اداره مالکیت معنوی تحویل داده شود و هزینه‌های آگهی روزنامه رسمی و حق الثبت هم پرداخت شود.

- پس از ۱ ماه اگر اعتراضی به برند نشد برای اگهی نهایی و دریافت سند قطعی برند می‌توان اقدام نمود و برند را با اعتبار ۱۰ سال و با قابلیت تمدید اعتبار را در کرج به ثبت رساند.

برای دریافت خدمات اجرا و مشاوره ثبت شرکت می‌توانید با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰ - ۰۲۱ تماس گرفته ویا از وب سایت ثبت شرکت هانا ثبت بازدید کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت برند

برای ثبت برند در کرج توسط اشخاص حقیقی مدارک زیر مورد نیاز است:

- کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی

- کپی جواز کسب و مجوز فعالیت

- کپی کارت بازرگانی به نام متقاضی

- ارائه نمونه از علامت تجاری و برند تجاری در ابعاد ۱۰*۱۰

- وکالتنامه معتبر وکیل رسیدگی‌کننده به پرونده

اشخاص حقوقی نیز به مدارک زیر جهت ثبت برند در کرج نیاز دارند:

- کپی آگهی تأسیس در روزنامه رسمی کشور و در صورت تغییر کپی آگهی ثبت تغییرات در شرکت

- کپی مجوزهای شرکت مانند پروانه بهره‌برداری و جواز تأسیس

- کپی کارت بازرگانی به نام شرکت یا مدیر عامل شرکت

- ارائه نمونه از علامت و برند تجاری در ابعاد ۱۰*۱۰

- مهر شرکت

- وکالتنامه معتبر وکیل رسیدگی‌کننده به پرونده

اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری در کرج

اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری در تمام ایران دفاتری دارند که برای پیگیری و رسیدگی به تقاضاهای ثبت شرکت و مؤسسات دایر شده‌اند. اداره ثبت شرکت‌ها کرج و استان البرز، شهر کرج، میدان آزادگان، ابتدای خیابان مطهری، جنب پل آزادگان، اداره ثبت اسناد و املاک استان البرز است.

تلفن: ۳۲۵۵۰۶۲۰-۰۲۶

کد پستی: ۳۱۴۹۶۷۹۶۵۱

ثبت شرکت در کرج و ثبت برند با هانا ثبت

برای دریافت خدمات اجرا و مشاوره ثبت شرکت می توانید با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰ - ۰۲۱ تماس گرفته و یا از وب سایت ثبت شرکت هانا ثبت بازدید کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...