مسجد امام حسین(ع) شهرری؛ ایستگاه پایانی کاروان «زیر سایه خورشید»


مسجد امام حسین(ع) شهرری؛ ایستگاه پایانی کاروان «زیر سایه خورشید»

کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان آستان قدس رضوی که در طول ایام دهه کرامت به مکان‌های مختلف به‌ویژه مساجد سر می‌زدند در آخرین روز از این دهه، در مسجد امام حسین(ع) شهرری حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کاروان خادمان آستان قدس رضوی، در آخرین روز از دهه کرامت و همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) در مسجد امام حسین (ع) شهر ری حضور یافت و پرچم متبرک حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) میان نمازگزاران این مسجد گردانده شد.

بنابر این گزارش، شعرخوانی و مولودی خوانی مداحان خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با استقبال گسترده مردم روبرو شد و حضار با بوسیدن پرچم متبرک آستان قدس رضوی، به ساحت نورانی امام رئوف(ع)، عرض ارادت کردند.

این گزارش می افزاید: آیت الله «سید رضا حسینی مازندرانی» در این مراسم با بیان اینکه دهه کرامت موجب رونق فرهنگ و سیره رضوی در میان ایرانیان شده است، گفت: زیارت حرم امام رضا (ع)، آرزوی همگان است که حضور کاروان خادمان آستان قدس رضوی در جای جای ایران، موجب شده است همه ایرانیان خود را زائر حرم بدانند.

تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) افزود: دستاوردهای دهه کرامت امروزه به صورت ملموس در جامعه احساس می شود که افزایش میزان دستگیری از نیازمندان، ارتقای شادی و نشاط در جامعه از جمله دستاوردهای آن است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی